Het zijn er 2!

A

Anoniem

Guest
Ongelooflijk maar waar..

Ik had gister een echo omdat ik flink bloedverlies had.

Toen zagen we 2 vruchtjes!

We zijn allebei nog lichtelijk in shock haha

Zijn er hier nog maar tweelingmama's?
Alles dubbel.. Ik ben heel benieuwd wat we allemaal te wachten staat!

Liefs, Bloempjuh!

hihihih

gefeliciteerd.

ik ben nu 37/5 zwanger van een 2ling.
ik had al 1 zoon dus ik moest alles opnieuw kopen. je raakt er heel snel aan gewend, tenminste het idee dat het er 2 zijn.

hoe het in de praktijk gaat, dat moeten we nog zien. hahahhah

heel veel sterkte met je zwangerschap, ps er zijn heel veel meerlingen forums'dat is misschien ook leuk om op te kijken.

gr martina

Hoi Hoi,

van harte proficiat met je 2 ling to be.Wat geweldig zeg.
Ben je van de tweeling spontaan zwanger als ik vragen mag of via vruchtbaarheidsbehandeling?

Geniet er lekker van.

xxx jes nice

Wat gaaf! Heeft me altijd leuk geleken een tweeling, maar kan me voorstellen dat de echo best shocking was....
Er zijn wel meer meiden zwanger van twee kindjes  maar er is geen apart topic voor.
Mss de redactie vragen (of de forum-moms) of er iets aangemaakt kan worden? Wel handig lijkt me.

Van harte & geniet ervan.

Groetjes Janneke

Hoi Bloempjuh,
Gefeliciteerd!!!
Ik ben nu 27 weken zwanger van een tweeling, geheel spontaan en ook niet erfelijk ofzo. Dus voor mij was het ook een enorme shock.... Ik heb de eerste week alleen maar daaraan gedacht en moeten wennen. Ik vind het wel leuk, maar het zet je wereld wel op zijn kop! Praktisch ging ik ook denken..... Waar moeten ze slapen? Hoe moeten ze in de auto, want we hebben nog een zoontje van 1,5 jaar die zo'n grote autostoel heeft!
Maar ook; hoe moet dat straks met bv, of als ik even naar de wc moet en hier 3 kindjes in huis zijn..... Maar goed dat zie ik allemaal dan wel, waarschijnlijk gaat dat vanzelf.
Hoever ben je nu? Is het de 1ste en 2de of heb je nog kindjes?
Groetjes Loes

Gefeliciteerd!! Ik ben nu 20 weken zwanger van een tweeling, we hebben dinsdag de 20 weken echo gehad en alles is goed! Ik was ook in shock toen we naar de vk gingen en het er twee bleken te zijn. Ik heb een dochter van 3 dus straks een drukke boel. Ik was ook redelijk snel gewend, zeker nu ik weet wat het wordt gaat het ook meer leven want ja ik moet alles opnieuw aanschaffen!  www . twinsite . nl   is een forum speciaal voor tweelingmoeders is ook erg leuk, veel tips en leuke verhalen.

Hoi,

Gefeliciteerd en nog een keer Gefeliciteerd...
Er is hier op het forum voor meerlingen!!!!

Gr MJ

Hey,, nog even bij 0-1 jaar is een aparte meerlingmama's misschien eens kijken.

Terug
Bovenaan