Het zijn er 2!

Zo we zijn de eerste schrik nu wel een beetje te boven haha

Ik ben helemaal spontaan zwanger geworden van een tweeling. Hebben geen tweelingen in de familie of iets dergelijks.

Het is allemaal nog heel pril ben nu 6w1d dus laten we hopen dat alles goed blijft gaan. Dan wil ik wel verder kijken voor andere forums ofzo. Ik heb met 9 weken weer een echo. Dat was zeg maar de oorspronlijke echo maar omdat ik zo in in de zenuwen zat na het bloedverlies was dit een grote geruststelling..

Het blijft sowieso een wonder vind ik. Heb ook voor de rest nog helemaal geen kwaaltjes ofzo dus vind het erg spannend allemaal!

Liefs, Bloempjuh

Wat gaaf zwanger van een tweeling, gefeliciteerd!!

Zelf ben ik ook de helft van een tweeling en had het niet erg gevonden om er zelf ook 2 te krijgen maar dat is niet zo. De band die ik met mijn zus heb is heel bijzonder en niet te vergelijken met de band tussen "gewone" broers en zussen.

Het eerste jaar is het lastiger voor de ouders maar daarna zul je de voordelen wel gaan ervaren.

Hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd.
Ben zelf in mei dit jaar bevallen van een tweeling.
Het is super druk....   maar ook super leuk.
Helaas heb ik een hele zware zwangerschap gehad en daar ook totaal niet van kunnen genieten, maar dat haal ik nu allemaal in.
Luister goed naar je lichaam, dan komt alles goed.

Een aantal tips:

Wees op tijd met de baby kamer, voor dat je het weet heb je zo'n toeter dat je niet eens meer je schoenen kunt aantrekken en niet meer vooruit te branden bent.

Denk nu al goed na over hulp na je bevalling, je hebt het echt nodig hoor!
Na 4 dagen kraamhulp (heb een tijdje in het ziekenhuis geklegen) stonden mijn man en ik er alleen voor, zonder hulp van wie dan ook.
Ik ben bevallen via een keizersnede en moest dus ook herstellen.
Als we 's nachts in totaal 3 uur slaap kregen was het veel.
Pas na een maand of drie begonnen we te genieten van onze kids.

Enne wees voorbereid over pottekijkers in je kinderwagen het is en blijft iets speciaals. Zelfs nu de kids 6 maand zijn worden we altijd aangesproken en kijken en wijzen  de mensen naar je.
In het begin wel grappig, maar soms helemaal niet leuk. Thomas zit soms in de wandel wagen of buggy en kijkt dan zo van raak mij niet aan!!

Wens je een hele fijne zwangerschap en verder alle goeds toe.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Terug
Bovenaan