Gisterenochtend de eerste echo gehad! De verloskundige is 2 keer over mn buik gegaan en zei toen dat hij toch even inwendig wilde kijken omdat hij het dan waarschijnlijk beter kon zien. Ik schrok omdat ik dacht dat er misschien geen hartje klopte... Maar na een paar seconde zei hij: "Kijk..hier is een kloppend hartje.....en daar nog een". Ik heb hysterisch gaan gichelen en mn man heeft met open mond naar het scherm staan staren. Daarna vertelde hij dat ik niet meer bij hem onder behandeling mocht, maar naar een Gynacoloog in het ziekenhuis moest, niet meer thuis bevallen en nog veel meer dingen die nu anders moeten. Iedereen vindt het helemaal geweldig, ik moet nog erg wennen. Eerst zijn we al na 1x 'proberen' zwanger, en dan krijgen we er ook nog 2! Begrijp me niet verkeerd! Liever zo dan al die stellen die heel veel moeite hebben met zwanger worden. Maar het is wel even een hele organisatie, en ik ben pas 24!! Even een paar nachtjes over slapen en dan denk ik er vast heel anders over! Ze hebben het in ieder geval wel gezellig in mijn buik, want ze zitten gezellig tegen elkaar!!
xxx Nathalie
xxx Nathalie