Het zijn er 2!!!!!

Gisterenochtend de eerste echo gehad! De verloskundige is 2 keer over mn buik gegaan en zei toen dat hij toch even inwendig wilde kijken omdat hij het dan waarschijnlijk beter kon zien. Ik schrok omdat ik dacht dat er misschien geen hartje klopte... Maar na een paar seconde zei hij: "Kijk..hier is een kloppend hartje.....en daar nog een". Ik heb hysterisch gaan gichelen en mn man heeft met open mond naar het scherm staan staren. Daarna vertelde hij dat ik niet meer bij hem onder behandeling mocht, maar naar een Gynacoloog in het ziekenhuis moest, niet meer thuis bevallen en nog veel meer dingen die nu anders moeten. Iedereen vindt het helemaal geweldig, ik moet nog erg wennen. Eerst zijn we al na 1x 'proberen' zwanger, en dan krijgen we er ook nog 2! Begrijp me niet verkeerd! Liever zo dan al die stellen die heel veel moeite hebben met zwanger worden. Maar het is wel even een hele organisatie, en ik ben pas 24!! Even een paar nachtjes over slapen en dan denk ik er vast heel anders over! Ze hebben het in ieder geval wel gezellig in mijn buik, want ze zitten gezellig tegen elkaar!!

xxx Nathalie

geweldig!!! gefeliciteerd!!!
bij mij zaten er ook 2 vruchtzakjes alleen konden we maar in 1 een kindje zien!
het was dan ook al met 6 weken dus ik moet nu gewoon afwachten! dat valt niet mee hoor!
toen ik jouw tekst las dacht ik, dit kan mijn verhaal straks ook zijn, maar voor hetzelfde geld ishet andere vruchtzakje dan gewoon weg!
in ieder geval klopte er 1 hartje waar ik natuurlijk enorm blij mee ben (heb al 3 kindjes namelijk!!!)
liefs

Hoi,

Ik vroeg mij af: als je een vroege (4 dgn. vantevoren) test doet en de test is echt duidelijk positief, kan dat dan een signaal zijn voor een tweeling?
Is het niet zo dat bij een tweeling de hcg-spiegel sneller stijgt?

Ik had bij mijn vroege test echt al een heel duidelijk positieve uitslag.

Hoi,

Ik snap je helemaal, dat iedereen het leuk vind, maar voor jezelf is het toch wel eng! Wij kregen vorige week te horen dat we een tweeling krijgen, en dan heb ik al een dochter en een zoon. Maar nu na een week begint het een beetje te bezinken en zie je ook de bijzondere kanten. Ja ik moet idd ook naar de gyn terwijl ik dus twee keer bij de verloskundige ben geweest, wel jammer vind ik het, maar het is niet anders. Wanneer ben je precies uitgerekend? Ik 25 aug.
Laat het maar even bezinken, dan komt het allemaal wel goed.

twinmama

Wat leuk!!!!!!!!!!!

Ik lees je verhaal en wordt er gewoon helemaal blij van, zoveel vrolijkheid straalt je verichtje uit. Meid, van harte gefeleliciteerd!

Liefs

Terug
Bovenaan