Het zijn er 2!!!!!

Ik wou bijna schrijven wat leuk! Maar ik begrijp dat je dat al van iedereen hoort...
Ik snap best dat het je overdonderd, ik was bij mijn echo soort van opgelucht dat het er 1 was. Maar aan de andere kant, het is wel heel erg bijzonder! En je schrijft dat je pas 24 bent, ik ook. Is misschien juist wel lekker. Kan je al je "jeugdige" energie ;) gebruiken voor je twee kleine wondertjes...

Dus van harte gefeliciteerd met je dubbelop cadeautje :)

Liefs,
T

Gefeliciteerd,

Kan me voorstellen dat het je overvalt, mijn zusje is nu zwanger van een tweeling en ze is nu 22 weken, ze heeft al een buik alsof ze morgen moet bevallen en dat voor een heel slank iemand. Ik wens je heel veel sterkte met je zwangerschap, luister naar je lichaam en neem heeeeel veeeel rust, er zijn er nu 2 die je energie opvreten.
Hele fijne en mooie zwangerschap gewenst.

(ik knijp hem ook voor m'n echo de 22e, wie weet heb ik er ook 2!)

Liefs Debby

Haha...wat een lieve reacties allemaal! Na een flinke huilbui bij manlief en wat nachtjes slapen, begin ik langzaam aan het idee te wennen...Ze zitten zo gezellig tegen elkaar aan in mn buik, dat het nu al schattig is! Het komt vast wel goed allemaal!

Ik hou jullie wel op de hoogte! Debje2 krijgt jou zus een 2-eiige tweeling? Misschien krijg jij er dan ook wel 2! Dat wordt lekker druk voor jullie!!

Groetjes Nat

Woooow, das echt bijzonder hoor!

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook even benauwd zou krijgen als het er 2 (of meer) blijken te zijn. Volgende week de eerste echo, dus dan weten we meer :D

Ik zou zeggen geniet ervan meid! 2 voor de prijs van 1, Wees er supergelukkig mee!
Het zijn 2 wondertjes!

Liefs Lisette

Ooohh.. wauw...
Ik zou me de gelukkigste mens op aarde voelen, haha. Neej, das misschien overdreven maar wat een wonder. Ik hoop dat je inmiddels erg van geniet en alles komt vast helemaal goed.

Als er de leifde is voor één, is er die ook voor twee en de practische zaken komt wel.

Ben er zelf één van een tweeling en vond het altijd mooi, ook mijn ouders vonden het super, al hadden ze het 1e jaar veel hulp, oa met voeden enz en omdat er nog een ouder kindje (mijn zus) rondliep en net 2 jr was. Tja, wel een tropenjaar dus maar brengt veel moois.

Tweelingen zitten echt bij ons in de familie (mijn moeder dus, maar ook oma). Dus wie weet zijn wij ook aan de beurt voor een tweeling.
Er is nog altijd een stemmetje in mijn hoofd, die roept "houdt er rekening mee dat het kan", maar mijn gevoel zegt dat het er één is (heb ook vrijwel geen kwaaltjes enz).
Heb a.s dinsd de 1e echo, dus dan weten we het zeker.
Sorry, beetje lang verhaal geworden

Terug
Bovenaan