Het zijn er echt maar 700

quote: Jacoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 21:35:55'));

veel plezier nog vanavond Sil!  

Maar voel me best alleen

Daarom kan ik ook geen afscheid nemen...maar nu gaat hij echt uit.

't is voor mij al tien minuten bedtijd dus ik ga ook op 1 oor

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 21:16:49'));

Ben ik weer!

Vrienlief heeft een oranje t-shirt aan en een oranje hoed met belletjes op...maar er zullen er vast meer zijn die er zo uitzien.

Ik zal eerlijk bekennen dat Debby en ik ook veel op een ander forum zitten, vandaar dat jullie haar missen.
Ik kan jullie alleen niet missen, vandaar dat ik hier ook nog ben.

Ik lees ook nog wel mee hoor  Maar 9 van de 10x als ik hier ben is het al uitgestorven  uhhh ja, ik weet het .. ik ben een nachtbrakertje
Maar ik ga jullie zeker niet verlaten, we hebben ook nog een forum-dag te doen!!
En in totaal zit ik dus nu op 4 fora's, hoe bedoel je verslaafd

Groetjes Debby

He nachtbrakertje!

Effe over dat nieuwe voorjaarsforum; ik begrijp er niks van. Kan iedereen daar zo meekletsen en waarom zijn ze dus opnieuw begonnen?

En over dat plaatjes plakken met die getallen; er is nu al twee keer dezelfde gore plaatje geplaatst wat volgens mij niet de bedoeling was, maar ik ga nu geen plaatjes meer plakken hoor; straks heb ik het ook een keer perongelijk gedaan.

Ik las jouw berichtje en dacht gelijk "Ik zal het toch niet gedaan hebben!"
Maar ja hoor, dus wel. Ik snap er echt niks van. Heel vreemd dat het zomaar vervanderd.
Ik plak dus ook niks meer vanaf nu!

Terug
Bovenaan