Het zit er weer op...

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Ons weekendje Solar zit er weer op. Twee dagen lekker los gegaan en ben nu helemaal brak. Maar dat komt ook wel weer goed.
Straks komt mijn ventje weer naar huis. We hebben hem superveel gemist. Strakkies lekker knuffelen en spelen, Joeppppie.
Hier even een fotootje die ze van mijn hubbie en mij hebben gemaakt. Straks zullen veel van onze foto's op Dancegids(punt)nl komen te staan.

Groetjes,

Annemiek

Heey annemiek

Welkom terug hoor, het was bijzonder rustig dit weekend op het forum zonder jouw humor.

Fijn dat jullie het zo naar je zin gehad hebben. Mooie foto vind ik.
(pas geverfd zeker) hahha.

groetjes irene

hey hey,

welkom terug op t forum! fijn dat jullie een superweekend hebben gehad. En ach, die brakheid, die is zo weer weg als rowan weer thuis is, toch?!

fijn dat je t naar je zin hebt gehad!
hippe ouders!

liefs irene
sorry geen hfdletters ben aan t kolven

Welkom terug
Dat ziet er gezellig en zonnig uit!

Even een vraagje... heb jij vroeger in Roosendaal gewoond en paardgereden? Je lijkt op een Annemiek die ik lang geleden kende.  

groetjes,
Karin

Ziet er heel gezellig uit zo, ben blij dat je een leuk weekend hebt gehad.
Groetjes Monique

het is hier rustig geweest hoor het weekend, dus je bent zo bijgelezen haha

Hee Annemiek,

Welkom terug!! Leuk foto hoor!
Als goed gegaan met Rowan? Wel fijn dat hij weer lekker naar huis komt.
Super dat jullie zo'n goed weekend gehad hebben!!

groetjes Sonja

Leuke foto (leuk om weer een gezicht te zien he...) en lekker dat je zo'n goed weekend hebt gehad...nog tijd gehad om je mannetje te missen? Vast niet, als je eenmaal aan de rol bent...Hopelijk is het volgend weekend weer zulk mooi weer als ik naar lowlands ga....

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan