Het zit er weer op...

leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!!
ziet er inderdaad gezellig uit op die foto!

en nu weer lekker met je kleine mannetje. ook gezellig!

liefs marijke

Welcome back. We hebben ons ingehouden hier... volgens mij ben je in een uurtje bijgelezen. Kan me voorstellen dat je je kereltje hebt gemist... straks maar extra lekker veel knuffelen.

Inderdaad was het supergezellig. We hebben heel veel lol gehad. Ro zijn foto's komen morgen online op Dancegids(punt)nl. Als jullie de foto's zouden willen bekijken,moet je jezelf even registreren op die site. Hierna kun je naar "pics" En daarna klikken op de foto van Solar. Maar we willen wel graag weten wat men van de foto's vindt.
Ze hebben Ro gevraagd of hij vaker plaatjes wil schieten op feesten en daarvoor krijgen we gratis kaartjes.
We waren helemaal in ons element toen ons mannetje weer thuis was.Veel knuffels en kusjes heeft hij al van ons gehad.

Groetjes,

Annemiek

Karin,

Ik kom niet uit Roosendaal maar ik ben een geboren Bredase. Inmiddels al bijna 10 jaar weg uit Breda en we wonen nu in Eindhoven (de Gekste).
En paardrijden heb ik nog nooit gedaan. Zo af en toe op een kleine pony op de kermis, maar daar houdt het ook op.

Groetjes,

Annemiek

Dan loopt er ergens een dubbelganger van jou rond, hihi. Nouja, misschien ook niet want ik heb haar al zo'n 20 jaar niet meer gezien

Breda is ook leuk trouwens! Ik kwam vroeger weleens in de Bruine Pij, de  Bommel en de Graanbeurs.  Nu wonen we in Overijssel.

groetjes,
Karin

20 jaar geleden had ik kort blonT haar tot net in mijn nek en had er ook nog een permanentje in. Als ik in Breda ben, herkennen de mensen mij niet (heeft wel z'n voordelen ).
De binnenstad van Breda kende ik aardig goed. Tegenwoordig kom ik daar niet meer.

hoi annemiek

fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
de foto is ook heel leuk.was alles goed gegaan met rowan????dat zal denk ik wel,he???
het is altijd weer super om je kleintje naar een paar dagen terug te zien,he????

groetjes kim

We hebben een tof weekend gehad maar zaten maandag echt op hete kolen. We waren superblij dat ons kereltje weer thuis kwam.
Rowan heeft het onwijs naar zijn zin gehad bij opa en oma. Alleen dat opa hem heeft leren prrrrrrrttttt (lijkt een beetje op tong uitsteken maar dan met een hoop speeksel) te doen en daar is mama minder blij mee. Maar dat leer ik hem wel weer af.

Terug
Bovenaan