Het zit me echt niet mee...........

Hai,

Ik heb het ff helemaal gehad, ik ben echt verdrietig, ik baal zo dat ik niet zwanger wordt, iedereen lijkt wel zwanger de een na de ander hier ook al.
Ik ben echt blij voor iedereen die zwanger is, maar elke keer als ik het lees, krijg ik een stom in mijn maag er van.
Zeker nu ik al bijna een maand ongesteld ben, pfff.
2009 zit me zeker niet mee, hopelijk krijg ik dit jaar toch nog eens het geluk aan mijn kant,
Sorry voor dit rare bericht maar moest het ff typen, het lucht wel op.

Gr Linda

Hoi Linda,

Wat vervelend dat je je zo voelt en dat het wat langer duurt allemaal.
Helaas kan ik je niet helpen (ben zelf ook zwanger en de eerste keer was al raak). Ik besef me ook dat wij ontzettend veel geluk hebben gehad.
Toch wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop echt voor je dat het binnenkort toch raak zal zijn.
En je mag hier natuurlijk altijd je hart luchten. Want ondanks dat er veel zwangeren zijn, zijn er hier ook dames die weten hoe moeilijk het is om zwanger te worden.
Kop op meid, voor jou zal de zon ook weer een keer schijnen!

Liefs,
Maike

hey lin,
weet hoe je je voelt!
Ben net ook weer ongesteld geworden en tis elke maand wéér zo'n domper!!!
En dan iedereen om je heen de zó makkelijk zwanger wordt!
Kop op meid! xxx Sas.

Hoi Linda,

Ik leef met je mee hoor en moet zelf zeggen dat ik het ook wel een beetje moeilijk vind om te lezen dat er al best veel meiden zwanger zijn. Ondanks dat ik niet eens bezig ben maar wil het wel heel graag.
Maar dat verhaal kent iedereen.
Ik wil je vooral laten weten dat je gewoon lekker je hart moet luchten hier. Iedereen helpt je graag.
Nu ga ik heel hard duimen dat het voor jullie ook snel raak is en dat ik dan moet slikken als ik lees dat je zwanger bent maar dat gaat vast gebeuren.

Groetjes
Inge

Hi Lin,

Ook ik hoop natuurlijk van ganser harte dat je lijf binnenkort gewoon weer normaal gaat functioneren en dat je snel ook met een bolle buik loopt!
Ze zeggen wel eens dat alles een reden heeft, alleen met dit soort dingen vraag ik me dat wel af!

Liefs Sas

hoi hoi,
kan me goed voorstellen dat je je er rot door voelt.
En natuurlijk mag je je hart hier luchten, daar is het forum toch voor. Er zijn hier ook meiden genoeg die dezelfde ervaring hebben of gehad hebben.
Ik hoop dat jullie snel het geluk weer mogen ervaren om zwanger te zijn.
Ik zal voor jullie duimen.

groet Tamar

Hee hoi,

kan me ook heel goed indenken dat het rot is! wij hebben dan inmiddels al wel een tweede kindje maar waren al heel snel nadat onze eerste er was weer begonnen voor een tweede en dat wou ook niet lukken. Zo vervelend om elke maand weer teleurgesteld te worden!
Schrijf het gerust van je af hier!

Groetjes en sterkte en we duimen dat 2010 een mooi jaar wordt!

Terug
Bovenaan