Het zit me echt niet mee...........

@ Inge Ik ken idd je verhaal, lijkt me vreselijk om te moeten weten dat er nooit meer een kindje bij zou komen. Lijkt me moeilijk omdat te accepteren.
@sasjeroen,Wat klote dat je weer ongesteld bent geworden, Blijf hoop houden he!!!

Ik voel me vandaag al weer een stuk beter, had gewoon een flinke dip, vooral omdat ik al weken achter elkaar ongesteld bent, pfff.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Linda

Hoi Mama-Linda,

Tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Maar wel om de reden die jij ook noemt. Al veel te lang (naar mijn idee) bezig met zwanger worden van nummer 2. Ik baal van iedereen die verteld dat ze zwanger is, maar toch gun ik het iedereen zo verschrikkelijk. Maar mezelf ook wel! Ik probeer nu wat afstand te houden van allerlei forums want hoe meer ik erover lees, hoe meer ik er mee bezig ben wat het zwanger worden vast niet bevorderd.
In ieder geval hoop ik dat het bij jou, en alle anderen in dit topic die zwanger willen worden, binnenkort voor elkaar is en dat ook wij met bolle buiken kunnen lopen!

Ben je allang bezig en ben je inmiddels al begonnen met ovulatietesten?

Groetjes Karin

Hoi Linda,

Wat ontzettend naar voor je. Ik weet hoe het is als het niet direct lukt en zeker omdat jouw lichaam zo van slag is moet je je extra rot voelen. Maar ook dit soort verhalen horen hier hoor. Net zoals de mensen die blij zijn dat ze zwanger zijn zijn er ook mensen bij wie het niet wil lukken. Beide partijen kunnen hier terecht. En ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik hoop dat het ook bij jullie binnenkort feest is en mocht het nog even niet lukken dan mag je hier je hart gewoon lekker luchten

liefs Linda

Hoi Linda,

Wat ontzettend naar voor je. Ik weet hoe het is als het niet direct lukt en zeker omdat jouw lichaam zo van slag is moet je je extra rot voelen. Maar ook dit soort verhalen horen hier hoor. Net zoals de mensen die blij zijn dat ze zwanger zijn zijn er ook mensen bij wie het niet wil lukken. Beide partijen kunnen hier terecht. En ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik hoop dat het ook bij jullie binnenkort feest is en mocht het nog even niet lukken dan mag je hier je hart gewoon lekker luchten

liefs Linda

Hoi Linda,

liefs Linda

Terug
Bovenaan