Het zit me niet mee

Hallo,

wat een kwaaltjes, wat een ellende, klinkt misschien raar maar ben blij als het straks maart is.
ik zit absoluut niet op een roze wolk.. *zucht.
ben sinds deze week echt de hele dag moe.. heb moeie ogen zit te knikkebollen. terwijl ik net me bed uitkom.
nou komt er nog bij, dat ik het benauwd krijg en gevoel heb dat k ga flauwvallen. nou zit ik gelukkig thuis. maar ik kan nerges meer heen. als ik de straat uitloop word ik al onwel en moet ik gaan zitten. (het liefst languit liggen) zoveel geprobeert maar het gevoel dat niks helpt.

iemand nog tips hiertegen ?
opmerkingen ?
iets.. alles is welkom.

Alvast bedankt.!
 
Wat vervelend allemaal. Hoever ben je en wat zegt de VK? Tips geven is wat moeilijk als de oorzaken niet duidelijk zijn.Is je bloeddruk hoog of juist laag?
Is je HB goed? Wat ik begrijp is dat je ook benauwd kan krijgen op het eind omdat de baby hoog zit en hij/zij organen van je in elkaar drukt.
Als de baby indaalt zou het dan beter moeten gaan.
Heel veel sterkte, Judith
 
Oh, dat klinkt best herkenbaar. Ik moet nog tot april en ben ook weer bijna net zo moe als in het begin. Gister een kwartiertje gefietst en kom helemaal kapot aan. Even naar de winkels heen en weer en zou het liefst even gaan liggen. En nadat ik naar zolder ben gelopen, hijg ik me een ongeluk, terwijl ik normaal toch een goede conditie heb. Pffff...vind het zwanger zijn tot nu toe best te doen, maar als dit alleen maar erger wordt...ben ik het ook snel zat denk ik.
Gelukkig nog geen last van het flauwvallen
Kan je dus niet bijstaan met raad, maar hoop toch dat je er weer een beetje bovenop komt.
 
ik ben nou 31w4d
vanavond na de vk dus dan maar even horen.. maar bloeddruk is tot nu toe altijd goed. mijn HB ook.
ik heb dit ook wel voor me zwangerschap gehad.. toen me bloed overal op laten testen kwam niks uit..
ik hoef niet eens te bewegen of ik heb al het gevoel dat ik bekaf ben.. volges mij zit de baby nog niet echt hoog.
had hier vorige maand ook last van, en de maand daarvoor. en dan weer even niet.
 
Ik herken dit wel. Wat wel kan helpen is Floradix, een groente/kruidenelixer, te koop bij de drogist. Is goed om je ijzergehalte op te krikken maar ook tegen vermoeidheid in het algemeen.
Ik geef dit ook wel eens aan mijn zoontje.
 
Hoop dat de VK vanavond een id heeft.
Met huis-en tuinmiddeletjes zou ik voorzichtig zijn. Ik ken Floradix niet maar weet wel dat wij, zwangere, ook veel kruiden niet mogen hebben.
Matz; weet jij of dit dan wel mag?
Groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan