Het zit me nog steeds dwars dat Zoe's verjaardag's feestje zo verliep

Hoi Lisette,
Ik snap jou reactie! Dit is ontzettend vervelend wat daar speelt! Maar zoals je misschien in mijn verhaal heb kunnen lezen, hebben wij onze super best gedaan. En in het begin was ze bijv niet van m'n schoot af te krijgen, dus dit is een hele andere situatie. Onze menig is dat haar moeder het het meest verpest hebt, misschien was ze bang dat ze gekker op me zouden  worden dan op haar, wat me best voor kan stellen maar toch is het héél moeilijk voor ons, mij... Dat je dingen naar je toe gesmeten krijgt wat niet waar is. En mijn man komt daar gewoon binnen en overlegd en praat gewoon met haar (wat ik best moeilijk vind na al die stomme opmerkingen, zoals: ik wens je geen gelukkig nieuw jaar en geen dochter) voor zijn kinderen (en dat is weer zo super aan hem). Ik hoop dat zijn kinderen het in gaan zien hoe dit allemaal is ontstaan.

Liefs Kim

Tuurlijk elke situatie is anders ik heb ook een kennisje met een oude gescheiden man.Heel toevallig vertelde ze ook een keer dat ze boos was op zijn dochter omdat ze iets over de moeder had gezegd tegen de moeder van haar vriend.Ik heb toen gezegd dat het gewone gevoelige kwestie is hoe dan ook het is haar moeder.
Maar het blijft moeilijk en ja 14 van mij zouden ze ook niet bij elkaar mogen slapen vind ik veel te jong en ja tuurlijk kan je ze niet overal hun zin in geven.Ja als ze seks willen dat hou je toch niet tegen want dat doen ze dan toch wel.
Het is moeilijk en net als ik al zei het omschakelen voor de kinderen is ook moeilijk .
Ik hoop voor jullie dat jullie er uit komen

groetjes lisette

Dankjewel, dat hopen wij ook! Maar wij zorgen er wel voor dat ze hier geen seks hebben, zodat het niet aan ons kan liggen, dan doen ze het maar daar thuis  of bij hem of buiten bijvoorbeeld, maar hier willen we dat echt niet hahahah
Liefs Kim

Terug
Bovenaan