Het zou toch niet echt....

Van harte gefeliciteerd, wat goed zeg !!!!

Geniet ervan liefs Doortje

Ha Moppie,

Nou de spanning is er inderdaad af, hoewel deze nu wel plaats gemaakt heeft voor een ander soort spanning. Spannend vrijdag weer een test, zal voor je duimen.
Ik heb het gisteravond meteen aan m'n moeder verteld, mijn ouders zijn gescheiden, dus mijn vader hoord het over een tijdje wel, het contact is niet zo. Mijn moeder was heel stil, was even bang dat ze om zou vallen, maar ze is al weer aardig bij gekomen, ze voornamelijk erg bezorgd. Mijn schoonouders hebben we ook gisteravond op de hoogte gebracht, ze waren erg blij voor ons, vooral omdat ze er, net als wij zelf, vanuit waren gegaan nooit geen opa en oma te worden.
Het blijft allemaal erg onwerkelijk, als ik even druk bezig ben met m'n werk is het alsof er niks aan de hand is, en dan even later denk, o  ja verrek ik ben zwanger, heel maf. Het zijn voornamelijk die vreselijk pijnlijke borsten die op de een of andere manier zich hebben getransformeerd van minimale b naar een hele grote C, die me er aan helpen herinneren. AU!

Ha Eavie

Geweldig hoor ben helemaal blij dat er weer 1 toch vrij snel(na 3 mnd)zwanger is
de moed zakt me nog niet in de schoenen.
Ik heb het 1 iemand verteld dat we "bezig" zijn. En die wil me niet te enthousiast maken, dus blijft stug zeggen "Er zijn er genoeg die er een jaar overdoen"
En ik weet wel dat dat zo is maar iedere maand sta je er toch weer bij stil, dat kan toch niet anders!!!!
T'is   erg makkelijk gezegd van"Wees er nou maar niet zoveel mee bezig en denk aan andere dingen!!
Ja daaaaaaaag die pil is afgeschreven en we willen zoooo graaaaaag!!
Nou ja ff lekker geklaagd doet me weer goed en ik hoop op een positieve test vrijdag!!!
Nou de groeten en ik hoop je in een volgend stadium(de verloskundige)te horen en mag natuurlijk ook eerder!
Vind het wel erg gezellig met iemand te kletsen over dingen die zij ook begrijpt!!

Nou doei doei tot gauw,
En uh ga je nog een dagboek bij houden!!!???? Wel erg leuk om je ervaringen en emoties in kwijt te kunnen!
Of ben je niet zo een schrijf type!!???

Moppie

Wat een ontzettend leuk nieuws voor jullie zeg !!!!

Gefeliciteerd hoor. Geweldig :)

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Groetjes Ellen

Gefeliciteerd
Kunnen we samen naar het decemberforum
groetjes leeuw32

Hé Eavie,

Wat ontzettend mooi! En zeker als het zo snel gaat, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet verwacht!
SUPER!

Geniet ervan!

SUUS

gefeliciteerd Eavy, dat zal inderdaad onwerkelijk zijn asl je eerst zulk slecht nieuws hoort.
Sla die man niet te hard hè, haha!
geniet ervan!!
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan