Het zwanger zijn zo zat zijn!

Ik heb het wel gehad met mijn zwangerschap..
heb de ene na de andere klachten bah...
Zo loop ik bij de fysio voor mijn bekkeninstabiliteit. en moet nu ook voor mijn rug naar de fysio heb zo last van mijn rugwervels alles is stijf..
gister bij huisarts geweest houd zoveel vocht vast..en ontzettende kramp in mijn kuiten..ook nog erg eczeem onder mijn voeten :-S anders noooit last van..
heb nu steunkousen gekregen.. ziet er niet zo charmant uit haha.. maar ja als het maar helpt..
Hebben meer mensen zo last van deze klachten en het klaar zijn met het zwanger zijn of niet???
Ik moet nog 8wkn.. maar van mij mag ze wel wat eerder komen..

xx sandra

Ook ik sluit me bij je mening aan.
Ik heb ook hele erge last van me rug en bekken. En inderdaad die krampen!!
Zo erg, dat ik er nog een week lang last van heb en daardoor amper kan lopen.
Daarnaast heb ik het idee dat ik er een prenatale depressie bijheb in plaats van een postnatale.
Ik zie het allemaal niet meer zitten, heb het gevoel dat ik mijn relatie verpest en dalijk het leven van ons Ukkie.
Ook ik mag nog 8 weken, en ik ben bang dat het 8 lange weken zullen gaan worden.

Sterkte!

Gelukkig ben ik dus niet de enigste die er zo over denkt..

ik denk zelf dat ons dammetje wel eerder zal komen.. en hoop dat ook, maar we w88 het maar af allemaal..
iedereen succes en sterkte met de laatste loodjes..

xx

Ik ben het zwanger zijn niet zat, maar moet nog 2 weken werken en dat ga ik echt niet vol houden! Afgelopen week de hele week migraine aanvallen gehad en ziek thuis geweest. Nu ga ik alles zoveel mogelijk overdragen en dan neem ik vakantiedagen op. Gelukkig denken ze op mijn werk wel mee. Maar verder voel ik me nog goed hoor, behalve dan het gevoel dat ik als een olifant rondloop en dat ik al moe ben na 1 trap oplopen haha! Van mij mag onze zoon wel een week te vroeg zijn maar niet veel meer want dan is ons huis nog niet klaar ;-) Sterkte met de laatste loodjes allemaal!

Hoi hoi....

Vervelend al die zwangerschapskwaaltjes. Het bekken voel ik ook wel af en toe, staartbodje, aambeien, kramp in de kuiten, vocht vasthouden, af en toe goed misselijk, buik gaat in de weg zitten, heel nieuwschierig/ongeduldig en gaaaaaa zo maar door haahah. Ja tis de derde, en ik weet dat het alleen maar zwaarder gaat worden, vooral de laatste week.. houd maar gewoon in je achterhoofd, dat je straks echt iets heel moois in je armen hebt en dan weet je dat het allemaal niet voor niets is geweest. Hopenlijk helpen de steunkousen een beetje, ik drink nu meer water, en moet zeggen dat ik dan in de loop van de dag kan merken dat ik minder vocht vast houd.

Succes en sterkte... ik ben donderdag 34 weken, dus ach het schiet op. Maar goed als je lichamelijk veel klachten krijgt, dan zijn het lange dagen/weken.

Liefs mammma

Terug
Bovenaan