Het zwanger zijn zo zat zijn!

Vandaag 33 weken, en heb het ook wel gehad :-( Deze week nog halve dagen werken en dan wel lekker verlof! Maar die pijn in mn bekken (ook bekkeninstabiliteit...) en in mn rug heb ik ook wel zo'n beetje gehad. Maar het is voor een goed doel, dus we bijten gewoon nog even door!

Nou hier iemand die het nog niet echt zat is maar wel wat kwaaltjes heeft
Ik zit alleen al een maand thuis dus verveel me, slaap veel en heb geen nesteldrang
en dat vind ik weer het vervelendst hahahaha

ik kijk onwijs uit naar dit meisje, maar ga het getrappel in mijn buik wel missen hoor straks, het idee de aatste keer....

Maar ladies het is zo begrijpelijk als je kwaaltjes hebt, en er zo iets moois straks in je armen kan liggen dat het nu wel mag komen....

maar probeer nog fff te genieten

Ik heb maar 2 klachten: bekkeninstabiliteit en vermoeidheid, die volgens mij hand in hand staan met elkaar. Om die 2 redenen mag het van mij ook wel snel afgelopen zijn met het zwanger zijn, al zal ik hem wel heel erg gaan missen in m'n buik volgens mij. M'n buikwand voelt van binnen heel beurs aan door de druktemaker, maar toch zal ik het missen. Ik reken niet tot aan de 40 weken maar tot aan de 37 weken aangezien hij dan thuis mag komen (wat ik ook echt hoop dat dat gaat lukken), dan lijkt het zwanger zijn wat korter. De dagen/weken die er dan nog overheen zullen gaan zien we dan wel weer van dag tot dag...

Terug
Bovenaan