Heupafwijking?

Hoi

Bij onze beide kindjes werd de echo gewoon op een tafel/bed gemaakt met een echo apparaat.
Dat je kindje fijn is is wel een voordeel als ze daadwerkelijk een spreidbroekje   krijgt dan kan ze met spreidbroek overal in.

Groetjes Marielle

He Reneke,
ik had dit verhaal van jouw even gemist joh en nu zag ik het ineens staan. Dat is even vervelend nieuws geweest.  Je maakt je als moeder dan toch even zorgen (of iemand nu overdrijft of niet..het zit dan toch in je koppie)  Maar zo te lezen  ben je er inmiddels wat rustiger onder he. Eerst 1 oktober maar even afwachten. Fijn dat je vriend/man mee gaat. Kan me voorstellen dat dat steun geeft! Succes alvast.

Groetjes, Emmy

Waar ik geweest ben ligt ze op haar zij in een soort stevig kussen, zodat ze niet kan draaien tijdens de echo. Dan moet je dus niet al te dik zijn als baby. Afgelopen maandag heeft ze de tweede echo gehad, daar was ook niks op te zien, helemaal goedgekeurd dus! Ik hoop dat dat bij jullie ook zo is.

hoi,

We zijn net terug van het ziekenhuis. Hier dus geen speciale kussen waar we haar in konden leggen, we moesten haar echt in de houtgreep houden. En dat voor een beweeglijk meisje, dat was ff brullen. Maar toen zag ze al die mooie knopjes en hoorde al die geluidjes en toen was ze stil hihi.

Dr heupjes zijn op zichzelf goed, alleen toen hij het ging vergelijken was de ene beter ontwikkeld dan de andere ten nadele van rechts. Wat ook wel weer vreemd was want juist haar rechterbeen is langer dan links.
Er zijn dus nog foto's van gemaakt.
Morgen heeft, als het goed is, de ha de uitslag en weet ik meer. Bedankt voor het meeleven allemaal.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan