heupdysplasie

Maandag met mijn dochtertje naar ziekenhuis geweest om haar heupje weer te laten controleren. Haar beentje kan nu volledig in een hoek van 90 graden en de arts zei dat we wat uren konden gaan afbouwen. Echter toen hij de foto bekeek, bleek dat er toch nog een duidelijke dysplasie was. Hij moest zijn woorden dus terugnemen. BALEN!!!! Maar goed, het is voor haar natuurlijk het beste. Ze had wel een duidelijke vooruitgang en over 3 maanden, 21 maart, moeten we weer terug komen.
Groetjes Natasja en ik hou jullie op de hoogte.
 
Nou dat is inderdaad balen zeg....Ik had ook zo gehoopt dat wij mochten gaan afbouwen maar wij mogen ook pas over 3 maanden terugkomen...Ik had zo gehoopt dat ze er met haar 1e verjaardag af was maar helaas het gaat nog 6 maanden duren. Wel typisch dat jullie ook zoveel hoop hadden door de woorden van de arts dat hadden wij ook maar elke keer is het wel weer iets anders waardoor je een klap in het gezicht krijgt...Maarja het is het beste voor de meisjes en dat is natuurlijk ook het belangrijkste....En zolang ze er zelf geen last van hebben is het ook wel prettig wij hebben er meer moeite mee dan de meisjes zelf. Ik ga zo met mijn dochtertje naar het consultatieburo en ik kan ze nu na ruim 4 maanden weer laten meten omdat ze nu de spreibroek af mag en dat vind ik ook weer erg bijzonder want volgens mij is ze super veel gegroeid...
En Natasja heb je ook al op het forum gekeken van de site voor aangeboren heupafwijkingen?? Is inderdaad best interessant, bedankt voor de tip Marrig....hoe is het met jouw dochter afgelopen???
Natasja ik blijf graag op de hoogte van de ontwikkeling van je dochter...Heel veel succes samen...
Groetjes,
Annemarie
 
Het is inderdaad het beste voor de meisjes. Hoe heet jullie dochter trouwens. Die van ons heet Indy.
Hoe was het op het consultatieburo? Was ze veel gegroeid?
Ik heb ook op het forum gekeken en het is inderdaad interessant.
Ik weet niet of je er zin in hebt, maar misschien kunnen we beter onze mail-adressen uitwisselen om elkaar op de hoogte te houden. Het wordt nu echt zoeken waar het stukje staat. Als het je wat lijkt hoor ik het wel weer.
Ik wens jullie een prettige jaarwisseling en natuurlijk alle goeds voor het nieuwe jaar met hopelijk het goede nieuws dat de spreidbroek verleden tijd is.
Groetjes Natasja
 
Een heel gelukkig nieuwjaar en jullie ook de allerbeste wensen voor 2005 en inderdaad hopen op goed nieuws maar we blijven positief toch??
Je hebt inderdaad gelijk we kunnen beter onze e-mailadressen uitwisselen dat is gezelliger en makkelijker.
Mijn adres is >>> a.staps@home.nl >>> stuur me even een mail dan heb ik jouw mail-adres ook meteen.
Onze dochter heet trouwens Fleur.
Ik zie je mail wel verschijnen.....
Groetjes,
Annemarie
 
Terug
Bovenaan