Heupdysplasie

Hoi
Nathaly: mijnmeissie kreeg een visserspreidbroek met 5 mnd.
Ze paste nog net in de maxo cosi waar die we in de rug hadden opgevuld met een kussen zodat dr knieen niet klem tegen de randen kwamen (die staken nu dus uit).

De kinderwagenbak paste ze bij ons niet meer in. (ja met dr voeten naast de bak, maar dat zag er een beetje achterlijk uit).
Ik heb haar dus met 5 mnd in de buggystand van de kinderwagen gezet. We hebben er een warme voetenzak bij...maar die kon niet zo goed meer dicht.

Ik las dat jouw dochter nog maar 11 weken is...tsja dan is ene buggy ook geen oplossing natuurlijk.

Kijk anders even op de site (en het forum) van www.heupafwijkingen.nl
Ik heb erg veel info (met name van het forum) kunnen halen.

doei doei!

hoi hoi

ik heb er zelf ervaring mee, ik ben geboren met mijn heupen uit de kom en dus zelf in de beugels gezeten ( spreidbroekje)   ze kwamen er bij mij erg laat achter en heb er tot mijn 4e in gezeten, maar kon er bijna alles mee, traplopen, rennen, lopen, kruipen etc etc...ik heb er later geen  last meer van gehad en nu  nog steeds is alles goed..

omdat mijn broertje het ook had en ik dus en mijn oma ook, heeft onze sophie met 12 weken al een echo om te kijken om zij het ook heeft.......dus erg spannend allemaal,   ik weet hoe eerder het geconstateerd wordt hoe eerder ze eruit zijn, mijn broertje heeft er maar een klein jaartje in gezeten en daar kwamen ze er ook achter met 12 weken...

dus wordt ws vervolgd..

ps sophie is nu bijna 4 weken...

Terug
Bovenaan