Hoi,
Nou Bianca, ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Je wilt toch gewoon niet dat je kleintje nu al geopereerd zou moeten worden... Maar misschien valt het allemaal reuze mee en is deze spreider wel goed.
Ik ben vorige week woensdag met Tijn naar het ziekenhuis geweest. Helemaal uitgekleed, foto's gemaakt. Tijn weer aangekleed. In de wachtkamer gewacht op het sein dat de foto's goed waren en we weer naar huis mochten... Ik had zo'n raar voorgevoel... En ja hoor, de foto's waren niet goed, dus ik mocht hem opnieuwe helemaal uitkleden en op een grote tafel leggen en daar werd van bovenaf nog een paar foto's gemaakt.
Dinsdag heb ik gebeld voor de uitslag en het was nog steeds niet duidelijk. Wat er dan precies niet duidelijk is, weet ik nog niet zo goed, maar nu moet ik een afspraak maken met een ortopeed. Ik weet niet precies wat die nu gaat doen, maar daarna zullen we het zeker weten. Ik kwam vanmiddag de verwijsbrief bij de huisarts ophalen en ik zag hem toevallig. Hij zei: volgens mij is er niets aan de hand hoor en is de foto gewoon niet duidelijk geweest.
Vaag hè? Nu weet ik dus nog niets. Tijn is nu ruim 4 maanden en morgen kan ik pas bellen om een afspraak te maken met de ortopeed. Ik vind het allemaal zo lang duren. Als het niet goed is, heeft ie misschien met ruim 5 maanden pas een keer een spreidbroekje ofzo....
Heeft iemand anders ook zo'n afspraak met de ortopeed gehad? Wat kan hij aan de buitenkant dan zien aan de heupjes???
Afwachten maar weer.
Houden jullie me op de hoogte?