heupdysplasie

Mijn kleine nichtje heeft met gips gekropen en achter een wagentje aangehobbeld. In het spreidbroekje was ze helemaal niet tegen te houden. Ik denk dat wij er meer last van hebben dan de kleintjes zelf. Maar toch als je dit overkomt voel je je machteloos. Wij horen hopelijk woensdag of Emi dit heeft of niet.

Och jee, vervelend..

Wij zijn afgelopen vrijdag met onze kleine meid geweest en gelukkig was er met haar niets aan de hand..

Ik snap dat je het echt niet leuk vind, maar!: Ik heb zelf HD en dit is als baby niet geconstateerd. En nu heb ik daar last van, ik kan je vertellen dat dat nog veel minder grappig is! Zoveel last als ik er nu van heb, zoveel last zou ik er als baby nooit van hebben gehad met een spreidbroek.

Dankjulliewel meiden!! Pff wel even fijn hoor om mijn verhaal hier even kwijt te kunnen...
En ik weet inderdaad dat het Ravi waarschijnlijk geen ene bal uit maakt dat hij dat ding aan moet. Het is vooral wat er in mijn hoofd zit..Je wilt inderdaad gewoon dat je kindje gezond en "normaal" is....

@ peetje & ciomama...succes!! Pff laat me maar weten wat er bij jullie uit komt. Hoop dat het bij jullie meiskes gewoon goed is allemaal!!

@ imke, zal ik maandag de chocolade maar mee nemen ;)

Liefs!

Ach wat maakt me dit verdrietig om te lezen. Wat moet dat moeilijk voor jullie zijn !!!
Of het erger is of niet (van jari), dat maakt niet uit ... alles wat zo'n kleintje mee moet maken is al erg genoeg. Ze moeten gewoon idd gezond zijn en niet al die poeha hebben !!! Vind het zo sneu voor die kleintjes.. ze snappen er hellemaal niets van.
uiteindelijk zijn wij degene die er natuurlijk het meest last van hebben omdat wij teveel denken.. irritante eigenschap van ouder worden haha soms wou ik nog wel even kind zijn en geen zorgen hebben..
maar meid, ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het gauw goedkomt !!!!! knuffel hem maar lekker veel !!!!

(en die chocolade is wel erg lekker hahhaa jammer dat ik zo ver woon, anders was ik mee komen snoepen ;) veel plezier maandag !)

X Marit !

Dankjewel Marit!! Naar gevoel is dat toch heh niet weten wat er boven je hoofd hangt!

Ennuh inderdaad jammer dat je zo ver woont anders was je wat mij betreft meer dan welkom (denk dat imke er ook zo over denkt :) )
Liefs!

Terug
Bovenaan