hevige bloeding met plusminus 8 weken zwangerschap!!!

hallo heeft iemand hier ook ervaring mee. Werd vanochtend wakker en zag dat ik vloeide en het is helder rood en voor mij doen behoorlijk. Heb geen buikpijn   en doe het heel rustig aan vandaag. Wie herkend dit?

Hoi,

Hoe gaat het nu ermee?

Ikzelf kreeg verleden jaar ook met 8 weken bloedingen..... begon echter eerst met donker bloed. Wij zijn toen gelijk naar het ziekenhuis gegaan en uit de echo bleek dat het hartje niet meer klopte, dus dat ik een miskraam zou krijgen. Deze bloedingen duurde ruim een week en werden steeds erger. Na die week opnieuw naar het ziekenhuis geweest en bleek de miskraam nog steeds niet te zijn geweest. Uiteindelijk gecurriteerd.
Je hoort wel eens van innestelingbloeding... en je hoopt hierop dat dit het geval is.... maar voor de zekerheid zou ik gewoon een afspraak maken in het ziekenhuis met jouw verhaal en voor een echo.
Ik hoop dat er niets aan de hand voor je is. In ieder geval probeer rustig te blijven en even alles op een rijtje te zetten voordat je naar het ziekenhuis zou gaan.,.... wanneer was je laatste ongesteldheid enz. zijn vragen die je dan ook krijgt en dan vaak in paniek niet meer goed weet.

Laat wat van je horen

groetjes gabri

hoi bedankt dat je mee leeft, ik zit een beetje versuft achter de computer en 3 kinderen die ontzettend lief zijn vandaag. Heb in 2004 ook een miskraam gehad en dat deed ontzettend veel pijn en pijn heb ik nu niet maar ja wat nog niet is kan komen. Ik wacht morgen af want dan zijn de kinderen naar de peuterspeelzaal en heb dan even tijd voor mijzelf. laat morgen weer van me horen hoe het is

Hoi hoi,

Ik heb ook omstreeks de 8 weken een heftige bloeding gehad. Met stolsels en al. Ik dacht toen dat het mis was maar dat bleek niet zo te zijn.
Ik dacht ook dat het nieuw bloed was omdat het helderrood was maar blijkbaar was dat toch niet zo. Het was oud bloed.
Ik ben nu wel onder controle van het ziekenhuis want bloedverlies is niet normaal. Ik had ook geen krampen dus dat was dan wel een meevaller.
Uiteindelijk denken ze dat het bij mij kwam door het oprekken van de baarmoeder waardoor er bloedvaatjes kunnen knappen. Dat bloed komt dan eerst in de baarmoeder waar het stolt en vervolgens dan een keer loskomt. Ik heb tot ongeveer 11 weken bloedingen gehad. Nu ben ik bijna 17 weken zwanger.
Ik zou wel als ik jou was een echo laten maken.

Succes en sterkte ermee.

Groetjes,
Maike

Hoi.
Ik zou zeker even de vk bellen als ik jou was. Bloedverlies (en zeker helderrood is mij verteld) is nooit goed in een zwangerschap. Voor een innestelbloeding is het volgens mij te laat, dus voor de zekerheid.
Ik heb met 12 weken een heel heftige bloeding gehad, met stolsels en al, en via vk naar ziekenhuis bleek dat ik zwanger was van een tweeling waarvan er toen één is weggevloeid..
Zou ff bellen als ik jou was!
Succes!!!
Gr. Anne-Marie

Hallo,

Vorige keer heb ik ook met 8 weken een miskraam gehad. Ik had ook geen buikpijn. De verloskundige vroeg dat aan mij en toen kreeg ik weer een beetje hoop dat het toch niks was. Ze deed het een beetje voorkomen alsof dat perse zou moeten. Maar helaas,  toch slecht afgelopen. Maar zoals je leest bij Maike, kan het al met al ook nog steeds goed zijn. Hopen maar!

Groetjes, Margje

Ik heb ook in het begin (weet niet meer precies welke week) een bloeding gehad met helderrood bloed. Ik wist op dat moment niet zeker of ik zwanger was en dacht eigenlijk dat ik ongesteld werd. Maar achteraf bleek dat dus niet zo te zijn. Wat het wel geweest is? Geen idee...

Groetjes en sterkte! Marisa

Hallo mamavanla,

Ik heb precies hetzelfde gehad toen ik 8 weken zwanger was.
Ook hevig bloedverlies en helderrood. Inwendig onderzoek gehad, maar de ha kon niets vreemds zien.
Na een paar dagen is het gestopt en niet meer terug gekomen.
Op 7 maart 2006 ben ik uiteindelijk bevallen van een prachtig zoontje Nigel.
Dus zo kan het ook gaan!!!!!

Heel veel sterkte, hoop voor je dat het net als bij mij meevalt!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan