hevige bloeding met plusminus 8 weken zwangerschap!!!

Ik herken het heel goed, ben nu zelf 6 weken en 4 dagen en heb ook sinds zondag bloedverlies, ook met stolsels.

Verloskundige wilde het eerst nog aankijken, maar omdat het me niet lekker zit, heb ik vanmiddag een echo om te kijken of er nog iets zit, of dat het uiteindelijk een miskraam gaat worden..

Ik zou zeker met de verloskundige bellen en vragen om een verwijzing voor een echo!!

Heel veel sterkte!!

Suus.

en, weet je al meer? Spannend hoor!
Hopelijk is het een innestelingsbloeding (of, zoals bij een zus van mij een gesprongen adertje op de baarmoedermond, die is meer doorbloed als je zwanger bent en kan bijv na vrijen bloedinkje geven.)
Sterkte, groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Hoi,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook helderrood bloedverlies gehad rond de 8 weken. Toch is alles goed gegaan en hebben we een gezonde dochter gekregen in 2005.

Afgelopen oktober was ik weer zwanger en toen verloor ik rond de 6 weken bruin bloed/slijm. Deze zwangerschap is misgegaan met 10 weken. Ik heb helemaal geen buikpijn gehad.

Ik zou zeker vragen voor een echo, dan heb je tenminste duidelijkheid.

Veel succes, liefs Jos78

hallo allemaal,

nou heb de verloskundige gebelt en zei denkt dat het wel meevalt en we hebben de afpsraak van als het na 3 dagen nog niet over is om actie te onder nemen. Verder mag ik volgende week voor een echo dus nu weet ik nog niets maar ik laat alles maar rustig over me heen komen. Ik geniet van mijn zoontje dus ik heb al een heerlijk wondertje.

hallo,

mag vrijdag om 8.30 voor de echo nou het wordt spannend. Ik ga er maar vanuit dat het over is dan kan het alleen maar leuker worden als het toch goed is.   jullie horen het nog

Succes morgen ochtend.... en blijf juist positief proberen te denken, anders gaat angst heel veel overheersen mocht het toch allemaal goed zijn.
Vandaag heb ik zelf een 4d echo laten maken en alles was goed en zo mooi om te zien.
Ik lees morgen hoe het met jou verder ging

Probeer wat te slapen.....

groetjes gabri

Terug
Bovenaan