Hallo allemaal,
sorry dat ik op een rare manier in iemands forum een vraag stel. Maar een maand geleden (11 maart) zatten mijn vriend en ik beetje te kroelen in bed zijn geslachtsdeel raakte de mijne aan ik weet niet of er voorvocht aan zijn geslachtsdeel zat maar heb op een paar websites gelezen dat je daar zwanger van kan worden hij was niet in me, het raakte mijn geslachtsdeel wel aan vrijdag 16 maart werd k ongesteld Ik heb een week later meteen 2 zwangerschap testen gedaan het was negatief , op 1 of 2 april weer eentje gedaan en negatief woensdag 18 april werd k ongesteld op paar websites heb ik ook gelezen dat je zwanger kan zijn en nog steeds ongesteld kan worden.. ik ben gewoon paranoia ik weet maar k wil het toch voor de zekerheid weten want ik heb van die rare kraampjes in mijn buik en gister was k de hele dag misselijk en ik word nooit zomaar misselijk en k wil niet weer geld verspillen aan zwangerschaptesen omdat ik paranoia ben dus denken jullie dat ik zwanger ben of is er niks aan de hand?
Laat het me aub weten