Hevige buik en rugpijn aanvallen

Zou idd een blaasontsteking kunnen zijn. Je kunt n plasje inleveren bij de huisarts, maar bij de vk doen ze direct een staafje in t potje en weet je t dus direct!

Hoi ik heb hier ook last van, ben 4 weken en 4 dagen zwanger. Begon voor mij NOD al.. menstruatie krampen wat komt en gaat, pijn in de onder rug. Geen bloedverlies gelukkig. Volgens de verloskundige zou dit heel normaal zijn en het allemaal bij de zwangerschap horen. Maak me soms ook zorgen. 

Liefs Nora 

Het zit niet echt aan een kant! Het is wel vaak aan een kant maar ook in het midden. Maar spookt ook door mijn hoofd straks is het Bbz.. Vandaar ook alle twijfels!
Het zit heel laag in de buik en rug! Ik dacht eerst dat ik menstruatie kreeg tot dat ik niet ongesteld werd en positieve test had! Maar de pijn bleef!
Het zeurt de hele tijd door maar heel licht en nauwelijks verneembaar. En dan oppeens word de pijn extreem krijg ik het heel warm en word ik misselijk van de pijn en jank en vloek ik alles bij elkaar(vloek normaal nooit)! Heb ook gevoel dat er ontlasting komt maar er komt niets!  
Ik ben helaas bekend met Ziekte van crohn enendometriose dus ik dacht misschien komt hier de pijn ook wel vandaan. Maar mijn huisarts wuifde het weg van het zal wel miss ischias maar dat leek hem sterk nu al.. Ik moest het maar 3 maand uitzingen.
Maar fijn om even bevestigd te krijgen dat ik gewoon de verloskundige kan bellen. Omdat we het nog niemand verteld hebben kan ik ook aan niemand advies vragen en mijn vriend heeft ook geen idee! 

Hallo allemaal,

sorry dat ik op een rare manier in iemands forum een vraag stel. Maar een maand geleden (11 maart) zatten mijn vriend en ik beetje te kroelen in bed zijn geslachtsdeel raakte de mijne aan ik weet niet of er voorvocht aan zijn geslachtsdeel zat maar heb op een paar websites gelezen dat je daar zwanger van kan worden hij was niet in me, het raakte mijn geslachtsdeel wel aan vrijdag 16 maart werd k ongesteld Ik heb een week later meteen 2 zwangerschap testen gedaan het was negatief , op 1 of 2 april weer eentje gedaan en negatief woensdag 18 april werd k ongesteld op paar websites heb ik ook gelezen dat je zwanger kan zijn en nog steeds ongesteld kan worden.. ik ben gewoon paranoia ik weet maar k wil het toch voor de zekerheid weten want ik heb van die rare kraampjes in mijn buik en gister was k de hele dag misselijk en ik word nooit zomaar misselijk en k wil niet weer geld verspillen aan zwangerschaptesen omdat ik paranoia ben dus denken jullie dat ik zwanger ben of is er niks aan de hand? 
Laat het me aub weten 

hoi gebruiker10072762 als ik je verhaal zo lees denk ik niet dat je zwanger bent aangezien hij niet echt in je heeft gezeten en  is klaargekomen, wat de kans dus erg klein maakt. (kans is er wel maar is heeeel klein) En ook omdat je gewoon ongesteld word en je testen allemaal negatief zijn denk ik niet dat je zwanger bent..Maar goed als je het toch niet vertrouwd kunnen wij het hier niet voor je bevestigen natuurlijk en zal je gewoon weer een test moeten doen of langs een huisarts moeten gaan.Veel succes! :)

Bedankt voor alle antwoorden. Heb vandaag de verloskundige gebeld en die zei ook dat het wel heel heftig was. Ze heeft met de gynaecoloog overlegt en moet ik morgen heen om buiten baarmoedelijke zwangerschap uit te sluiten! Nu duimen dat alles goed is! Spannend

Wel fijn dat je er gelijk morgen terecht kunt! Hopelijk is het allemaal goed. Sterkte morgen, laat je ons weten hoe het ging? 

Terug
Bovenaan