Hey Bianca!

Hoi Bianca,

Zo je bent druk zeg. Zeker vervelend van jullie ketel en dan nog geneens zo'n oude ketel. Ik hoop dat dit de laatste keer is voor de komende tijd. Want dat is echt niet fijn.

Als ik uit ga van 30 dagen heb ik mijn  nod op 2 december a.s. zaterdag.   Maar ik het weer 36 dagen dan vrijdag 8 december.
Kan foutje bij berekening. Gebeurd mij ook weleens.

Vrijdag zijn we naar de film geweest die nieuwe James Bond film. Hij was goed.
Alleen kreeg ik ineens ontzettend veel pijn rechts. Werd er gewoon duizelig van. Was net voor de pauze. In de pauze naar de wc geweest. Had ik aardige wat witte slijm bij afvegen. Dus ik denk nu dat het mijn eisprong is geweest.
Ik dacht toen gelijk van nou straks klussen. Maar toen we thuis kwamen was meneer te moe. Hij wist niet dat ik mijn eisprong had. Maar s'ochtends was hij nog te moe. Ik dacht nou je zal wel moeten. Dus ik heb hem zo ver gekregen. Daarna heb ik gezegt waarom. Toen zei hij waarom heb je dat niet gelijk gezegt gisteren. Ik zei het moet voor jou geen moetje worden. Hij zei dat is niet erg het is voor een goed doel.
Dus dat weet ik ook weer als het nu niet raak is.
Ook al zegt een gevoel in me van wel. Maar probeer er niet te veel aan te denken. Zeker niet op te hopen. Want dan valt het zo tegen.

Nou we gaan weer duimen voor elkaar!

Wij gaan zo naar Baarle- nassau. Winkelen.

Veel plezier met de surprise avond.

Liefs An

Hoi An,

lekker dagje gehad? in baarle nassau??
wel lief van je vriend dat ie zei had het maar gezegd..
maar jullie hadden toch een romantisch avondje gehad? want op moment ven eisprong
moet je toch al geklust hebben. anders is het toch te laat?

we hebben vandaag een leuke middag / avond gehad. was gezellig alleen alletwee
weer vol van het eten...   vanavond nog wat opgeruimd. gewdeild en onze slk isweer helemaal ingericht. kunnen nu lekker op slk slapen.
heeerlijk als het dan eindelijk klaar is!

ik zat straks wel lekker te dromen over als we volgend jaar met sinterklaas
toch een kleintje zouden hebben...
lijkt me echt leuk!
maar eerst afwachten nu.

tot morgen weer, werkze.

Liefs, Bianca

Hoi An,

ik had nog even goed gelezen wat je had geschreven, maar je had toch geklust op
dond. dus das goed als je vrijdag je eisprong hebt gehad, moet haast wel met dat slijm.

ik had ook op de vakantie een paar ochtenden wat steken lijkt dit bij jouw ook op soort
kramp als je ongi moet worden??

heb ik ook weleens met mijn man van potverdorie waarom wil je nu niet. je wilt toch ook graag!! maar hij vindt ook dat het niet een moeten moet worden.
heeft ie ook wel weer gelijk in. maar wij vrouwen blijven er toch mee bezig...

groetjes...

Hoi Bianca,

Lekker geslapen in de opgeknapte kamer??
Wat heb jij gehad?? en je mannetje??? van de Sint!

Baarle-Nassau was leuk. Nog bij een puppykennel wezen kijken.
Ik had er zo 1 meegenomen. Er zat een hele lieve/mooie labrador pup.
Maar mijn vriend zei; Hij is zeker leuk maar laten we dat doen als Mickey oud of er niet meer is doen. Mickey is nu 3,5. Dus dat duurt nog wel even.
Maar hij heeft wel gelijk want een pup opvoeden is een flinke taak.
Stel je voor dat ik nu of binnenkort zwanger ben dan heb je daar geen zin in denk ik.

Het is toch wel wat anders dan mijn ongi. pijn. Het doet veel meer pijn. Het is wel met een kramp/steek te vergelijken. Ik heb nu sinds zaterdag zeurend pijn rechts en als ik een volle blaas heb krijg ik weer een steek die niet prettig is.
Ook is mijn temp nu om s'ochtends 7.00 uur 37.1 en normaal om 7.00 uur 36.7/36.8 dus. Is wel wat hoger en gister avond was ie 37.9.

Hoe is jou temp? Ja ik heb dat ook. Zou leuk zijn volgend jaar een kleine met de Sint en Kerst. We wachten af. Voor jou komt je nod al snel dicht bij?

Ik ben trouwens 2 kilo afgevallen. Ben een week bezig. Maar echt honger hebben doe ik niet. Want als ik honger heb eet ik fruit, komkommer, sla en wortel.
Hetw erkt dus echt. Maar de 1e week val je meestal goed af en daarna gaat het langzamer.

Werkse vandaag!?

Liefs An

hoi Bianca,

Nog een keer. ik dacht dat die kennis 7 kilo was afgevallen maar ze had 17 kilo gezegt. Dat in 12 weken tijd. Is snel. Dus wie weet blijf ik ook wel 1,5/2 kilo per week afvallen. Zou wel leuk zijn.

Liefs An

Hoi An,

daar benik weer, zwager is net weg, heeft weer naar de ketel gekeken....
weer wat vervangen, het is nu weer lekker warm in huis. ff lekker gestookt naar 20 graden!! heerlijk even.

ja we hebben echt heerlijk en vast liggen slapen.
weer lekker vertrouwd in je eigen kamer.
je vroeg wat we van de sint hadden gekregen. we deden voor 15 euro wat kopen en
een lijstje maken. ik had gekregen een zwarte shawl een lange ketting witte chocoladeletter. en mijn man had gekregen een braadpan en een spat deksel
ven mijn schoonouders een dec lot is een kalender met vakjes van 1 t/m 31 dec.
en allebei een chocoladeletter.

a.s zaterdag is het surprise bij mijn ouders thuis. en ik denk dat mijn moeder het dit jaar cadeautjes gaat doen op kerstavond nadat we naar de nachtmis zijn geweest.
1e kerst is het eten en dan is ook mijn zusje jarig. dus zal ze kerstavond wel leuker vinden.

dus de hondjes waren wel errug verleidelijk om mee naar huis te nemen.
mijn man wil het liefste ook een hond /. kat maar ikzelf vindt het nu wel ff goed zo.
misschien later. als we eenmaal zwanger zijn heb ik daar denk ik niet zo`n zin in.
we zien wel dadelijk de aanbouw nog hebben we het druk zat., en ik ga echt niet in de kou de hond uitlaten. brr. kouw kleun!

mijn temp lag gister morgen om 8.45 op 36.9 en om 11.00 op 37.4 graden.
en vanmorgen om 8.15 36.8   en 36,8 is zo ongeveer het gem. van de ze week geweest rond 9.00 uur.
ik zal zo is ff testen maar denk niet dat dat iets uit zal halen.

is zeker super joh!! dat je weer bent afgevallen.
hopenlijk blijft het zo even gaan!
ik heb vandaag weer slecht gegeten... een pizza!!   maarja wilde gewoon ff makkelijk doen.. ga morgen maar de hele dag gezond eten...

Liefs, Bianca

Hoi An,

ik heb net even mijn temp opgemeten en die was 37,4
dus ben benieuwd... als het nu zo blijft... maar sàvonds is dit toch anders of niet?
morgen ben ik lekker vrij en jij?
en dond ben ik de hele dag vrij. ivm vrijdag werken van 9 tot 9
dus kan ik nu lekker vaak kijken.

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Voel je al iets van ongi.? Want je nod is toch morgen?
S'avonds is je temp zeker wat hoger dan s'ochtends.
Ik had gisteren 37.5 s'avonds en van morgen had ik 37 precies.
Dus je weet het niet. We wachten gewoon af.
Wel  ik voor je!

Heb jij al gekeken als het nu raak is wanneer je uitgerekend bent?
Ik ben dan rond 17 augustus. Is het niet raak dan is mijn ovu. als ik een cyclus van 36 dagen heb. Op 30 december.

Ik werk gewoon deze week. Dus 4 dagen ma. tot do.
Lekker wat vrij zijn. Maar vrijdag moet je wel een hele lange dag. Is best pittig.

Het was gisteren wel heel lekker weer. Dat voor deze tijd van het jaar. Best gek.

Ga je nog wat leuks doen met je vrije tijd. Of gewoon in huis rommelen?

Liefs An

Terug
Bovenaan