hey dames...

Ja ik begrijp dat iedereen het druk heeft. Ik vond het alleen erg jammer.

Idd, op oktober gebeurt niks meer.... had het ook al gezien...

Misschien spreken we elkaar dan wel weer bij een volgende zw.schap :D

Vond het in ieder geval altijd wel gezellig hier :D

Ik blijf hoor! Misschien niet meer zo vaak als eerst omdat het inderdaad druk is met zo'n kleintje, maar dit forum zit nu 'in mijn systeem' en al die andere net-gestarte fora niet. Dus ik geef hier nog steeds de voorkeur aan!

Enne... Diederik rolde gisteren voor het eerst van zijn buik op zijn rug! Te cute!!! Ineens kon hij het!

Nu nog van zijn rug naar zijn buik... maar dat zal wel wat lastiger worden! Hahaha...

Ja word wel rustiger idd maar er zijn er natuurlijk ook weer aan het werk.ik ga zelf 3 jan weer beginnen voor 3 dagen met 2 kids dus zal ook zeker veel minder tijd hebben.jammer want vond en vind nog steeds gezellig hier ook al is het minder druk.maarja aan andere kant zijn er best al veel meiden met meerdere kids en dan kan je ook niet altijd forummen ik voel me wel eens schuldig naar mn dochter toe als ik achter de laptop zit en denk later kan beter wat leuks met dr doen als dr broertje slaapt.dus ga me wel een beetjeaan houden want de kleine meid wil ook graag aandacht.ah ja af en toe moet het wel even kunnen maar niet meer zo vaak denk
liefs jootje

Ik ben ook weer begonnen met werken. Ik vind het wel leuk en op dit forum dus hopelijk blijven we af en toe nog schrijven. Ook fijn dat je terecht kan met vragen, ervaringen delen enz..

Leuk he dat omrollen? watgoed dat Diederik dit nu ook kan. Van rug naar buik zou indd nog wel even duren. Lars vindt het niet zo leuk op zijn buik dus waarom zou hij?? haha..

Hij heeft overigens vannacht echt voor het eerst doorgeslapen. Van10:00 tot 6:00 uur. Zonder speen en knuffel. Heerlijk, hopelijk blijft dit zo :)

qat goed dat Diederik al om kan rollen. Julia is nu ruim 11 weken en het zit er echt nog niet in. Ze kan al wel haar hoofd heel hoog houden, maar daar blijft het bij.
Ach ik ben soms ook een beetje laat van begrip, dus als ze om mij lijkt zal het omrollen nog wel even duren;
)

Terug
Bovenaan