hey dames...

Wat goed van Diederik!!!
Stan kan het ook... maar van rug naar buik ook nog lang niet hoor!

@mama van lars: Stan wilde eerst ook noooooit op zij buik liggen, begon dan binnen 30 seconden te huilen. Maar heb het iedere dag een paar keer geprobeerd, en heb hem op de bank geled, en ben ervoor gaan zitten.

Ook tijdens het babyzwemmen vind hij het op zijn buik in het water geen probleem. Misschien een idee???

Uiteindelijk zal ook hij het ok vinden op zijn buik, en voor je het weet rolt ie!!

Liefs

Zo na 4 dagen werken ben ik weer een week vrij dus weer even tijd voor het forum! Ik vind het ook nog steeds erg leuk en gezellig om hier te lezen en te reageren maar ik merk dat ik na een dag werken het er niet meer van komt om ook nog eens op het forum te komen.

Karlijn is inmiddels al weer 16 weken maar ze rolt nog niet. Zou het wel leuk vinden als ze dat binnenkort gaat doen!

Ela is nu 9 weken. Bij het consultatie buro draaide ze zich zomaar om!! Van rug naar buik dan wel he.. Maar vond het heel vreemd, thuis wil ze dat nog niet.. Gisteren in badje gedaan, wou haar rug insmeren met olie en woppa, daar ging ze weer. Met haar hoofdje tegen het billendoekje doosje.. Ze schrok ervan, maar ik nog erger! Ze moest niet huilen ofzo, dus viel nog wel mee, maar nu dus wel allerter er op zijn!
Als ik met haar oefen op de bank of box dan doet ze het nog lang niet uit zich zelf.
Maar toch leuk dat het begin er is... :)

"vroeger" wat dit een uitstekend druk forum. Toen ik zwanger was van mijn 1e (2007) heb ik hier heel wat uurtjes doorgebracht. Je kon hier foto's plaatsen en smiley's meer dingen. Daarna gingen ze verhuizen en werd het bagger. Wel een aantal maal een mail gestuurd. Verbetering werd beloofd! Maar helaas niet gebeurd. Ik zit nu met een tig aantal dames die hun kindje ook uit 2007 hebben op een ander forum en daar beppen we vrolijk verder. Zo af en toe hebben we een meeting. Erg gezellig!!

Terug
Bovenaan