Hey Ida,

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2008 14:04:32'));

heb je iets wat je vandaag buitenshuis hebt gedaan/kan doen?

Nee, die jongen met dat pers. geb. budget is dit weekend bij ons en zit nu met mijn man achter de computer. Ik heb geen idee hoe lang ze daar nog blijven. Efraim slaapt nu dus ik heb eventjes rust. Het weer werkt trouens ook niet echt mee.

En jij?

het miezert hier ook.
Vanmorgen hebben we schoenen gekocht voor Thomas. Hij heeft maat 21,5
omdat hij nu kan lopen zijn schoenen wel handig. Hij heeft nu dus van de auto naar onze woning gelopen. we hebben de trap overgeslagen en zijn met de lift omhoog gegaan. Die trap wordt nog een leuke uitdaging.

O, wat leuk. Ik heb afgelopen donderdag schoenen voor Efraim gekocht.
Zo leuk! Hij loopt nog niet echt, maar met schoenen staat hij wel wat steviger.
Maar inderdaad, die trap is wel een uitdaging. Vlug aanleren om trap te lopen dan maar...

Ja, langs de tafel en in de box. Ook lukt het als aardig om achter zijn loopkarretje aan te hobbelen... Heel leuk!

ik ga trouwens zo afsluiten zodra we weten waar we heen gaan
desnoods gewoon een stukje rijden.

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2008 14:19:36'));

Ja, langs de tafel en in de box. Ook lukt het als aardig om achter zijn loopkarretje aan te hobbelen... Heel leuk!

wat goed zeg; vindt Eefraim zelf ook leuk zeker

Efraim werd net wakker. Die jongen liep lekker al bellend de trap op, waardoor Eef wakker werd. Pfffft...ik heb echt een kort lontje, ik werd zo boos.
We hameren er steeds weer op dat hij zachtjes moet doen als Efraim slaapt, maar hij doet dat dus niet. Ik heb geen idee of hij het nu echt vergeet of dat hij gewoon Oost-Indisch doof is....
Ik voel me nu ook wel weer schuldig dat ik zo boos werd.

Terug
Bovenaan