hey meiden

Dat zou natuurlijk best kunnen. Dat daardoor ook je eisprong is uitgesteld en je daardoor dus of nog niet genoeg hormoon in je urine hebt om goed te testen of dat je menstruatie nog komt. Dat laatste hoop ik natuurlijk niet voor je!
 
Bij mij waren het klachten zoals misselijk, e.d.
'ja mama heeft ook gelijk, niet iedereen voelt wat aan zijn lichaam.

Lees net je bericht negatief getest, niet gelijk bij de pakke neer zitten! misschien te vroeg getest kan alles zijn. De een s gelijk zwanger en de ander niet, ben er niet te veel mee bezig, houdt je cyclus bij in een agenda, je kunt zo terug tellen, en mocht het echt niet lukken, kan je ermee naar de huisarts.

Succes

Liefs Sam
 
Hi hallo,
Ik teste ook laat,eerste de pedictor early: negatief ,later met kruidvat: positief ben nu 6 weken en heb werkelijk nergens last van. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik al voor de test dat ik zwanger was,maar nu....het is zo! Maar heb nergens last van! Suc6
 
spannend hoor, laat jezelf wel testen bij de ha want heb je zekerheid. ik weet wat voor gevoel het geeft als het niet te testen is en later toch ongesteld wordt.
en als je bij de ha test weet je het daarna bijna zeker.
 
Ik heb 2x clear blue en 2x kruidvat gebruikt. Net heb ik kruidvat getest, maar negatief. Ik vrees dat ik het zwanger worden maar op de lange baan moet schuiven! Het is ons blijkbaar nog niet gegund.
 
Terug
Bovenaan