Hey Talke!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Talke!!

Heb je de Maaspost al gelezen??
Volgens mij sta je op een foto...tenminste,je vertelde dat je afgelopen weekend als non had meegedaan in een optocht??
Hihi...wel leuk...weet alleen niet wie jij bent...?
Lachen
Liefs,Swinnie

Klopt...je bent een paar dagen op vakantie....was ik weer effe vergeten.
Zal deze af en toe weer bovenaan plaatsen.

quote: swinnie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2006 20:39:44'));

Hoi Talke!!

Heb je de Maaspost al gelezen??
Volgens mij sta je op een foto...tenminste,je vertelde dat je afgelopen weekend als non had meegedaan in een optocht??
Hihi...wel leuk...weet alleen niet wie jij bent...?
Lachen
Liefs,Swinnie

Hoi Sinnie,

Ik vroeg me af, welke maaspost je bedoeld? UIt welke regio, misschien zijn er in meerdere regio's de krant met dezelfde naam, vandaar deze vraag, want in mijn regio is ook een maaspost.

Groetjes

quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2006 10:10:19'));

Regio Maastricht.

Haha, zie je het wel, meerdere maasposten. In Vlaardingen heb je er ook een.

Hoi,

Ik heb de Maaspost gezien, maar ik was er niet bij. Er waren ongeveer een stuk of 8 nonnen, verdeeld over enerzijds een schoolklas en anderzijds een speeltuin en daar was. Er is ook nog een stukje (over het weer) uitgezonden en daar stond ik aan de linkerkant bij TV Limburg was dat.

Nu weet je dus dat ik inderdaad in de mooie wijk Heugem van Maastricht woon! Hoe is het verder?

Groetjes talke

Hoi Tal!

En hoe was je mini-vakantie??
Ben je weer een beetje uitgerust??
Hebben jullie het een beetje een plaatsje kunnen geven??

Met mij gaat het wel redelijk.
Ik heb nog steeds geen werk,dus heb te veel tijd om na te denken.
Ik realiseerde mij laatst dat ik toch wel veel ermee bezig ben,terwijl ik me echt had voorgenomen om dat niet te willen....
Ik moet vanmiddag weer op sollicitatiegesprek,dus ik hoop eigenlijk dat ik toch weer eens wat regelmaat in mijn dagelijkse leventje ga krijgen.
Ik zit zowat de hele dag ongeveer hier op het forum...dat wil ik eigenlijk ook niet.
Maar vind het wel gezellig hoor!!

Ik hoop voor je dat je je weer wat beter voelt!
Zijn de duivels weer weg...enne flink geklust????

Trouwens ik vind Heugem een heel leuk dorp!
Maar wij wonen ook in een leuk dorp...hihi!!

Veel liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan