Hoi Swinnie,
Leuk dat ik je nog even tref. Onze daagjes aan zee waren inderdaad echt fijn. (1,5 dag) Heel kort maar dus toch fijn.
Als ik inderdaad thuis ben dan kijk vaker op het forum, nu 3 weken vakantie. Ik moet dinsdag weer beginnen, maar maandag moet ik nog naar de kaakchirurg om een verstandskies eruit te laten halen. Ja het was echt een vakantie van hel laat ik het zomaar even stellen. Gisteren nog gestoken door een of ander beest. Heb van de huisarts 2 prikken in mijn bovenbenen gehad.
Ben zo benieuwd naar je sollicitatie? Waarvoor solliciteer je? Ik ben commercieel mederwerker op een makelaarskantoor. Heb altijd in het makelaarswereldje gezeten trouwens, is echt leuk werk. Maar flink aanpakken. De afgelopen 3 weken niet een keer aan mijn werk gedacht. Natuurlijk is ook logisch er is veel gebeurd. We hebben het wel een plaatsje kunnen geven en ja we zijn deze week weer aan de klus. Om de dag maar ik weet totaal niet of we goed zitten, dus we doen maar wat, dat is ook leuk.
Succes vanmiddag, laat nog even weten hoe het was en ps ik ben wel nieuwsgierig in welk dorp woon jij?
Groetjes
talke