hhm.... slik... jaaa

Hihi
wat een leuke reacties !!

zoals   iemand al zei... het stroomt over hier...
ik heb ook echt het gevoel....dat het nu blijft zitten...
ben ook blij als het 18:00uur is dan kan ik mijn liefje knuffelen en hij mij..

lieverds dank jullie wel!!....

ik heb niet echt klachten of hoe noem je dat..
pijnlijke borsten vooral als ik lig...ik ging gisteren slapen...en op me zij liggen en ik zei tegen me vriend,wil je deze ff vasthouden want hij ligt te zwaar op me andere borst, heb raar gevoel in onderbuik, wat last van duizelingen....maar tot nu toe geen last van misselijkheid...*gelukkig* wel trek...ihiihi..
dus tis spannend nog steeds..

Liefs en kus Tine

AAAAAAHHHHHHHH van Harte weer iemand in blijde verwachting. Bijzonder he, Ik wens je een fijne en goede zwangerschap toe en hou je ons een beetje op de hoogte.

Liefs Linda

Dag meid

Gefeliciteerd. Ik lees tussen de regels door heel veel onzekerheid van je. Probeer dat van je af te schudden. En geniet. Dat de vorige keer het mis is gegaan betekent niet dat het deze keer ook misgaat.

Hou je lekker rustig, laat het op je af komen en knuffel met je mannetje.

groetjes
talke

Gefeliciteerd man! Ik wens je het allerbeste toe en hoop dat alles goed blijft gaan.

Liefs Julia

GFELICITEERD !!!!

geniet ervan en veel succes verder

Liefs rina

oohh..wat word ik blij van al die lieve berichtjes....!!!

talke...zekers te weten probeer ik te genieten,,,
krijg ineens allemaal zwangerschaps kwaaltjes... tis meer dat ik het wil voelen denk ik..
heb nu echt een harde buik gevoel...is dat dan bandenpijn? haha ben me rot aan het surfen over internet.

ik hou iedereen op de hoogte!!

speciaal voor Tammy...ik denk aan je !!! kussies meis en een SUPER GROOOOOOOOOTE KNUFFEL!!!

Liefs Tine

Terug
Bovenaan