HHMMM....

Hoi Hoi,
Nou ben nu 3 dagen overtijd en heb net weer getest,hhmmmm, ik weet niet wat ik , nou ja we er van moeten denken,
had nu het huismerk van trekpleister, en er was vaag, echt heel vaag een 2e streepje, mijn hart bonkt als een gek, maar ben bang dat het niet zo is, hij is niet dun maar echt heel vaag, net of het streepje een schaduw is,en eronder ligt, ik denk dat als mijn ongi er nog niet is zaterdag nog maar eens test, wat zouden jullie doen?
liefs Knuffelbeertje

Ik had hetzelfde afgelopen zondag met een Kruidvat test. Een supersuper vaag streepje, wat meer leek op een schaduw die er vantevoren al zat. Ik heb dat hier op het forum ook gevraagd en er waren meiden die met zo'n zelfde 'streepje' wel zwanger bleken te zijn. Ik meteen heel hoopvol dus, totdat ik dinsdagavond bruinverlies had. Maar sinds woensdagochtend helemaal geen afscheiding meer, dus nu weet ik niet meer wat ik er van moet denken. Ik ga morgen met een ander merk testen denk ik. En ik kan je alleen maar aanraden om hetzelfde te doen!
Veel succes, ik hoop dat het raak is!!

Groetjes Femmy

Spannend.
Ik ben ook 3 dagen overtijd. Ik heb dinsdag ochtend getest met clearblue, was nog niets te zien. Ik ga ook zaterdag weer een testje doen als ik nog niet ongi ben. Dus ik zou als je zat nog niet ongi bent ook weer een testje doen. In de bijsluiter staat ook dat het kan zijn dat je te vroeg bent met testen en dat je het dan 3 dagen later weer moet proberen.
Ik hoop voor je dat het raak is en voor mezelf ook, spannend, spannend.

Ik ben vanaf Okteober2003 bezig en jij?

Hoi Femmy,
Jeetje , ja we zitten in het zelfde schuitje, en natuurlijk hoop ik dat het voor jou ook raak is, dit is echt zenuwslopend,ik gaat zo ff je berichtje en reacties terug lezen want die heb ik waarschijnlijk gemist, maar klinkt wel hoopvol, succes!!!!!
Laat je het nog ff weten, liefs knuffelbeertje

Ik moet nog testen en ben dus ook overtijd. Je durft toch niet op zo'n vaag tekentje te vertrouwen, he. Wel spannend hoor, gauw nog eens testen, veel succes.

Vaag is in principe zwanger, maar ik begrijp dat je twijfelt.
Als ik jou was, maar dat ben ik niet..., was ik gelijk naar de winkel gerend voor een test van een ander merk!

Heel veel succes en ik hoop je gauw te zien op het zwanger forum!

lfs. M.
(11w 3d)

Bedankt voor jullie reacties,allereerst
M, gefeliciteerd,en Mira en Marijke jullie ook heel veel succes en hoop natuurlijk dat het voor jullie ook raak is.Mijn vriend zei al gelijk , we gaan een andere test halen, maar ik durf niet, en wat je zegt,op zo n vaag streepje.......o zo spannend, ik gaat er in ieder geval morgen nog een halen, en proberen te wachten tot zaterdag, heb al aardig wat testen verspild maar als je ze eenmaal in huis hebt.....maar dat zullen jullie ook wel hebben,succes!!!!!!
liefs knuffelbeertje

Terug
Bovenaan