HHMMM....

Hoi Moi, klinkt heel verleidelijk, maar ben ook een beetje bang, de terleurstelling,ik denk eigenlijk ook bij me zelf , nu een vaag streepje, misschien zaterdag een echte duidelijke, ik hoop het zo......
liefs knuffelbeertje,
ps slapen is echt moeilijk kan aan niets anders denken!!

Zohee, dat is een snelle reaktie!

Ik begrijp wel dat je twijfelt nu, maar net zoals moi zegt: 'zo kun je toch niet slapen vannacht?'......

Ik wil je zo ontzettend graag geruststellen, want een streepje is een streepje hoor!

Waarschijnlijk word je dan dus een decembermama, ik hoop het echt voor je!

Heel veel sterkte, ook met wachten en zaterdag met testen. Ik duim voor je.

lfs. M.

Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en mijn eerste zwangerschapstest was negatief.
De tweede en derde test gaf een heel vaag blauw streepje dus toen heb ik me laten testen door de huisarts en ja hoor zwanger!Volgens mijn huisarts ben je zwanger ook als je maar een heel dun blauw streepje te zien is.Dus wie weet,veel succes

Hoi, ik hoop voor je dat het zo is, maar ik had bij mijn vorige cyclus ook zo;n vaag schaduw streepje van dezelfde test als jij en ik was niet zwanger.
Maar het zegt natuurlijk niet alles, elk persoon is anders. Moet jij hem ook een beetje in het licht houden om het streepje te zien? Dat moest ik namelijk wel. Maar wat iedereen hierboven ook zegt, nog een keer testen met een ander merk!

heel veel succes en slaap lekker!

Esther1
5w6d

Terug
Bovenaan