Hi mamas

Mijn verontschuldigingen dat ik er bijna nooit meer ben

Ik zit in een moeilijke tijd helaas, ik moet begin volgende maand naar het ziekenhuis, mijn baarmoeder MOET eruit gehaald worden.........ik loop al 1,5jaar met verkeerde uitstrijkjes, en de laatste keer dat ik bij de gyneacoloog was vertelde ze me" als je dit jaar geen kanker wilt krijgen, gaan we binnen 1,5 maand je baarmoeder eruit halen "..... dat was even slikken. Ik zit momenteel in een achtbaan van emoties.

Sommige mensen zeggen: joh je hebt toch al twee gezonde kinderen, maar zo werkt het helaas niet........het is natuurlijk fijn dat ik twee gezonde kinderen heb mogen krijgen...... maar ik ben pas 31 jaar en het doet me erg veel.

Natuurlijk lees ik hier nog wel mee, maar mijn excuus als ik niet reageer.....

Ik houd jullie op de hoogte.

Kus Sil       ( mama van Jelle 11 jaar en Pim 2 ,5 jaar ) uit Zierikzee , Zeeland

P.S. Ik lees om de dag nog steed mee hier, maar ik heb vaak de puf niet om mee te schrijven....... het doet me goed om iedereen zijn verhalen te lezen, leuke, verdrietige , emotionele, bijna bevallen etc, ik leef met iedereen mee hoor!

Poeh, da's heftig! Ook al had je zelf al gekozen voor max. 2 kinderen, het is nooit de bedoeling dat een ander (of in dit geval je lichaam) die keuze voor je maakt. Ik kan me voorstellen dat je daar erg veel moeite mee hebt.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe bij deze toch wel ingrijpende gebeurtenis.
Liefs Nelleke

Jeetje Sil, wat vreselijk!
Ik begrijp dat een baarmoeder besparende operatie niet meer mogelijk is?
Mijn schoonzusje had namelijk baarmoederhalskanker (PAP4) en bij haar hebben ze de gehele baarmoedermond weggehaald. Ze is uiteindelijk nog van een gezonde zoon bevallen (wel met een keizersnee).

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Liefs,

Tessie

Hai Tessie,

Inderdaad is dat niet mogelijk. Ik heb in december 2007 een operatie gehad waarbij ze een stuk baarmoederhals hebben weggehaald, ze dachten toe dat ik "schoon zou zijn ", maar ik heb het hpv virus ( waar nu de jonge meiden voor ingeénd worden). Ik zou nooit meer beter worden, alleen maar slechter, en de kans dat ik kanker krijg is héél erg groot. Het is erg jammer voor mij, maar gelukkig voor je schoonzus, dat ze het zo hebben kunnen oplossen.

Lieve meiden...... alvast enorm bedankt voor jullie warme reacties.......!!!!!!!!!!!

Dat is naar nieuws zeg! Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten, ook niet als je al gezonde kindjes hebt. Heel veel sterkte bij de operatie en met de verwerking!
Groetjes Laura

Lieve Sil,

Meis ik wil je heel veel sterkte wensen. Het zal een zware tijd voor je worden, helaas heb je geen keuze. Schrijf het lekker van je af en ik hoop dat over een paar maanden je dit een plaatsje kan geven.

Dikke knuffel, Nanda

Terug
Bovenaan