Hi mamas

Hey meid,

Jeetje, ben er gewoon stil van....
Wil  je heel veel sterkte wensen en natuurlijk beterschap. Als je je ei kwijt wil kan dat hier natuurlijk altijd.

Een hele dikke knuffel voor jou in deze moeilijke tijd.

Jolanda

Tjonge wat een emo-muts ben ik toch ook.....zit ik hier weer te janken om jullie reacties

Ik vind het erg lief van jullie.........

Mijn kanjers Jelle 26-11-1997   en Pim 20-09-2006

Kus Sil

Jeetje, dat is niet mis!! Rationeel bekeken kun je het allemaal wel snappen ja, maar emotioneel is het vaak toch een ander verhaal!! Een eventuele keus voor de toekomst wordt je op deze manier toch ontnomen, ondanks dat je nu het gevoel kunt hebben klaar te zijn!!

Ik wens je ontzettend veel sterkte en als je je verdrietig voelt, moet je daar gewoon aan toe geven, het is ook niet niks!!

Wat een prachtige kinderen heb je zeg!!! Echte knapperds!!

Groetjes Fonske

Nou, dat is wat je zegt, idd een moeilijke tijd.
Zoals Nelleke ook al zegt: dat de keus voor je wordt gemaakt, dát maakt het moeilijk te accepteren.
Natuurlijk kies je voor een gezond leven verder (voor zover je dat te kiezen hebt), maar de consequenties zijn enorm. Het is een ingrijpend gebeuren waar je lichaam best lang van moet herstellen. Maar vooral ook geestelijk is het zwaar. Heb je het  idee dat je (deels) afscheid neemt van je vrouw-zijn? Kan ik me zo voorstellen tenminste. Wordt alleen je baarmoeder verwijderd, of nog meer?

In 2005 zijn bij mij een eileider en anderhalve eierstok verwijderd ivm borderlinetumoren (grensgeval van goed/kwaadaardig). Hoewel je er aan de buitenkant niet veel van ziet (behalve een gigantisch litteken) voelde ik het als een aanslag op mijn vrouwelijkheid. Gelukkig bleek het halve eierstokje nog wel te werken en heb ik Julian kunnen baren. Wat de toekomst brengt...niemand weet het. Ik sta nog steeds onder controle (halfjaarlijks) en hoewel het vertrouwen groeit blijft het elke keer spannend.

Ik wens je heel veel sterkte toe voor nu en de komende tijd. Laat je weten hoe het me je gaat?

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan