Hieha!!!

A

Anoniem

Guest
Oh, meiden wat ben ik blij! Nummer twee gaat komen! Ik kan het wel van de daken schreeuwen... We willen het uiteraard nog even stil houden voor familie en vrienden, maar ik wil het zó graag vertellen....
Na diverse opstartmoeilijkheden zijn we na vijf maanden zwanger!!!!!

Moest het éven kwijt!!!!

Superenthousiaste groetjes,

Tess, mmv Christian (9 mnd)

owwwwwwwwww meiddddddddddd wat leukkkkkkkkkk!!!!
gefeliciteerd hoor!!!! Forum is K-U-T maar heb het ervoor over om als eerste jou (weer...!) te feliciteren!!! Hardstikke leuk!!! Hoever ben je nu??? en hoe voel je je??
Wij hebben het toch nog ff uitgesteld....tis gewoon even nog niet haalbaar. Volgend jaar beter!! Jammer dat we niet gleijk opgaan leek me erg leuk!!! maar gun het je heel erg hoor!!! geniet er lekker van en een hele goede en gezonde beeb gewenst he!!! Laat even (vaker) wat van je horen??Ben helemaal blij nu!!! sta mee te juichen!!!

Liefs sweety en Justin (vandaag precies 8 mnd)

Hey die Sweety!

Wat leuk dat jij als eerste reageert!
(Net een heel verhaal getypt en dit keer niet voor de zekerheid gekopieerd, en ja hoor, forum weer irri, tekst weg!!!!)
Het kan een week of 5 of 8 zijn, volgende week echo om te meten! Ik loop al de hele dag met een grijns op mijn hoofd rond! Hahaha. Hopelijk gaat het goed / blijft het goed gaan.

Verstandig nog even te wachten als de omstandigheden niet goed zijn, al zal het best moeilijk zijn. Hopelijk geen heel erg ernstige redenen???

Met je mannen alles goed?

Liefs,
Tess

tuurlijk moet ik reageren op mijn forumdinnetje!!! ken je toch alweer zon ruim 1,5 jaar he;;) Spannend hoor die echo!!! ben benieuwd!! En ik blijf je wel in de gate houden hoor!! hopelijk blijf ook hier nog ff kletsen? anders wil ik je best mijn email geven als je dat leuk vind?
Nee, niks ernstigs hoor, maar tis gewoon ff te veel allemaal.
Met Justin gaat het heel goed! Hij is nu 72 cm en weegt 8200 gram. Doet het erg goed en is heel blij ventje. lacht altijd! En met Christian? ook alles goed??
hoe voel je je verder??

liefs

Hey Tess,

Jippie wat goed nieuws voor jullie zeg!!!
Gefeliciteerd hoor meis!!! Tuurlijk kun je het van de daken schreeuwen gelukkig kun je dat hier doen hé, haha!!!
Had ook gelijk met je naar het zwanger zijn forum willen gaan maar goed wij stellen het nu uit voor de bruiloft en gaan volgendjaar maart of april weer proberen!!
Ga lekker van genieten en succes met je echo!!!
Alles goed met je kleine mannetje???

En Sweety hoe is het verders met je toch te druk nu met alles let je wel op jezelf meis???

Nou fijne Sinterklaas jullie alvast!!!
En Tess hou ons op de hoogte hé!!!

Liefs Sandy

Hé lieverds,

Hier alles goed, al heeft Christian zijn eerste griep te pakken. Hij is eigenlijk wel hééél zielig hoor. Als je van zo'n kleintje al geen moederlijke gevoelens krijgt, dan nu wel. Met een rood neusje waar de hele tijd een snottebel aan hangt, kleine moeie oogies die heel zielig kijken, met schrale bovenlip en felrode wangetjes.... Hij wil eigenlijk niks, gaat heel snel bij het minste of geringste heel zielig huilen... Ach gos, hij is echt ziek en wil het liefste de hele dag toegezongen worden! En zelfs nu blijft hij hartstikke lief en probeert hij af en toe dapper en waterig te lachen...

Met mij gaat het wel prima, ben alleen af en toe verschrikkelijk moe. Dit is absoluut niet vergelijkbaar met de eerste zwangerschap. Ik voel me ook helemaal niet zwanger. Als ik geen positieve test had gehad, had ik gedacht dat ik gewoon door de heersende verkoudheid en griep moe ben en dat ik er daarmee eigenlijk mooi langskom.
Vorige week kon ik het ook echt niet geloven, ik heb zelfs nog een keer getest! Maar ook nu weer binnen een minuut vet resultaat. De vraag is alleen nog - hoe lang al? Toch blijf ik een beetje het gevoel houden dat de echojuffrouw mij vriendelijk maar ijzig gaat vertellen dat ik een volgende keer maar beter écht zwanger kan zijn, want dit zijn geen leuke grapjes....

Sandy, hoe gaat het met de voorbereidingen? Hebben jullie al een locatie en ben je van plan in een complete trouwjurk te gaan? Ik ben zelf niet zo lang geleden getrouwd en vond de voorbereidingen en de dag zelf in één woord gewéldig! Ik hoop dat jij er net zoveel plezier aan beleeft! En ook zo super met je eigen lieve hummeltje erbij!!! Hoe gaat het met Jessica? Overigens, ik weet niet hoe jouw zwangerschap in de eerste maanden verliep... Je kán natuurlijk vrij kort voor je huwelijk proberen zwanger te raken....  Stel dat dat lukt - dat is echt wauw kan ik je vertellen - trouwen met zo'n hummeltje in je buik! Doorgaans, als je bij de eerste niet misselijk was, ben je dat bij een volgende zwangerschap ook niet (heb ik mij laten vertellen). Anders kun je inderdaad maar beter geen risico lopen....

Hey Sweety, ja, we gaan hier al een tijdje terug hè? Leuk is dat! Hé, ik hoop dat het goed gaat daar bij jou. Er zijn soms inderdaad van die tijden dat je van alles en nog wat over je heen krijgt of gewoonweg zo waanzinnig druk bent.... Maar houd de moed erin meid, jullie komen echt weer in rustiger vaarwater. En dan is het hopelijk snel raak! En duimen doe ik al een poosje voor je...

Nou, als ik meer weet (na de echo), dan meld ik mij wel weer!
Knuffels voor allemaal!

Liefs,
Tess

beterschap met Christian!!! arme schat!! en jij veel succes met de echo, hopleijk lees ik snel over je hoe het gegaan is en wanneer je bent uitgerekend!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan