Hieha!!!

Hey Tess en de rest!!!!

Ach wat zielig voor je mannetje zo ziek zijn hopelijk is die snel weer beter!!!
Had alles over de bruiloft geschreven bij de eerste kerst met onze kleintjes beetje dom komt dat ik eerst alles had gelezen en toen ben gaan reageren!!!!
Heel veel succes nogmaals met je echo en laat maar weten hoor!!!
En alle andere meiden ook succes met zwanger worden of zijn ga hard duimen hier wie weet krijgen jullie een leuk kerstkadootje!!!

Liefs Sandy

Zie nou wel, ik ben moe omdat ik intussen óók ziek ben! Snuf snotter toeter uche uche snuf snuf.... hahaha
Nou meiden, ik ben dus 6 tot 6 1/2 week zwanger. Het is nog zo ongelooflijk klein, dat ze het niet eens met zekerheid kon zeggen. Over een paar weken moet ik dus terugkomen en gaan we nog eens meten. Er zat overigens mooi beweging in, dwz het hartje klopt!!!! Tja, nu is het dus écht echt! Als alles goed gaat komt dat neer op begin augustus. Hieha!

Meiden, alvast hele fijne kerstdagen!!!
Liefs,
Tess+

Ps Sandy, je zou eens kunnen kijken bij sinceritybridal.com, die hebben veel sissyjurken! (Ze kosten ook wel al gauw honderden euro's, dat moet je dan wel willen uitgeven natuurlijk.) Eén tip: ga naar een winkel met heel veel jurken en probeer veel verschillende modellen aan. Je kan zomaar verrast worden!

ik ben ook ziekjes en justin ook!! hij heeft keelontsteking echt heel zielig!! maar heel fijn dat je echo goed was joh en een mooi kloppend hartje is natuurlijk geweldige kerstkado!!
geniet er lekker van meis en heel veel geluk en een mooie zwangerschap en natuurlijk gezonden 2de beeb gewenst!!

fijne dagen!!!

liefs sweety en justin

Terug
Bovenaan