HIEP HIEP HOERA!!! Alicia en Iris 1 jaar!

A

Anoniem

Guest

Alicia en Iris, van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
Sil

ach, wat een lief plaatje, Sil!

Maarre, gefeliciteerd meiden! Feesten maar...

Jacoline mv Lara

Hoi Alicia en Iris,

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, meiden.
Maak er een leuke dag van!

groetjes Ida en Thomas

gefeliciteerd!!! maak er een mooie dag van!!

Hopelijk blijft ie staan!

Dan jullie wel!!!!
Iris werd gistern idd 1 jaar.
's Morgens visite gehad van opa en oma, haar vriendinnetje met mama en een vriendin van mij.
Verwend met leuke kadootjes waaronder een hele mooie en degelijke blokkenkar.
's Avonds (18:00) zijn we nog met haar gaan zwemmen, ze is een echte waterrat en toen kon voor haar de dag echt niet meer stuk.
Om 19:30 lag ze uitgeput in haar bedje.
Morgen komt nog een hele zwik visite (schoonfamilie e.d).
Wat is het eerste jaar snel gegaan zeg................

Proficiat met jullie verjaardag. Gister deed het forum heel raar, dus heb ik niet verder gekeken, maar dan nu alsnog, sorry......Hopelijk hebben jullie een hele fijne dag gehad. Groetjes Wendy

hoi sil,   nog bedankt heb je echt leuk gedaan met dat pooh plaatje,
we hebben echt een kei leuk dag gehad, visite kwam   vanaf smorgens 11 uur   opa ´s en oma ´s tante ´s en oom ´s   en heel veel vrienden we waren met 30 personen   maar die kwamen wel allemaal gespreid over de hele dag, alicia lag om 9 uur in bed,   en wij hebben het gewoon verder gevierd tot half 3 snachts   toen gingen de laatste weg haha niet normaal eigenlijk maar ja  zo ´n 1e verjaardag moet gevierd worden en dat hebben we ook echt gedaan.het was ook voor ons een beetje feest.  en ze is zo verwend geweest het is nu net een speel goed palijs hier. maar ja wel super leuk.

groetjes marielle

Hoi Mariëlle,
Fijn dat het zo'n geslaagd feestje is geweest!
Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik heb altijd nog willen vragen hoe het met de heupjes van je meisje is?
Sil

Terug
Bovenaan