HIEP HIEP HOERA!!! Alicia en Iris 1 jaar!

hoi   sil

sorry maar ben heel weinig op het forum   heb het zo druk de laatste tijd met mijn werk  en alicia en me vriend is een eigen bedrijf aan het starten zodoende dat ik er weinig ben. maar met de heupjes is niet zoveel veranderd ze heeft de spreidbroek nog steeds aan sinds vorige week haar verjaardag mag het overdag af   maar ze moet zeker nog tot januari het broekje aan snachts  en daarna is het even afwachten   en haar helmpje moet ze nog tot december aan   dus hopelijk starten we het nieuwe jaar zonder helm en misschien zonder broekje   dat is nog even afwachten.
maar hoe is het verder met jou en de kleine.

groetjes marielle en alicia

Hoi Marielle,
Ik hoop idd voor je dat je het nieuwe jaar zonder broek en helm zal starten! Dat zou een mooi begin zijn.
Wel fijn dat de broek iig overdag al af mag, scheelt toch.
Hier gaat alles goed. Chloë gaat ineens heel snel; sinds een aantal weken kruipt ze en ze trekt zich nu ook overal aan op. Ik hoef met haar niet meer terug naar de orthopeed. De laatste foto's van haar heupje waren helemaal goed.

Heb jij toen nog oorbelletjes laten schieten bij Alicia? En hoe gaat het daarmee?
Sil

hoi sil

ja ik vind het superfijn dat ze haar broekje overdag niet meer aan hoeft,   want ze kruipt en lopen ook een beetje   tenminste rond de tafel en achter haar loop kar, en dat had met het broekje niet gegaan.
maar als alicia in januari het broekje misschien niet meer aan hoeft dan blijft ze toch nog een paar jaar onder behandeling van de ortopeet voor controle want op foto ´s hebben ze gezien dat haar linker heupbotje niet is gegroeit en bij haar rechter  botje wel   dus dat gaan ze dan nog goed in de gaten houden ofdat het als nog groeit   ja ik kan het een beetje moeilijk uitleggen om wel botje het gaat in haar heup, kan het alleen aanwijzen op een foto. maar ze denken dat het wel 100 procent goed komt dus we wachten maar af.
en inderdaad alicia heeft oorbellen, het schieten viel ook wel mee ze heeft maar heel even gehuild en ik gaf haar een koek en toen was ze meteen stil, en het is niet gaan onsteken of zweren  helemaal niks alles is goed gegaan, gelukkig had ook anders kunnen zijn.

Terug
Bovenaan