HIEP HIEP HOERA!!! B'Elanna 1 jaar!

Gefeliciteerd!!!!!

Ik moest er vandaag op het werk(!!!)nog aan denken! Hahahaha jou verjaardag vergeet je niet zo snel he (4 oktober)
Ik hoop dat je een leuk feesje hebt gehad met heeeeelveel taart en cadeautjes!

En debby(en partner!): Ook gefeliciteerd met jullie kleine, grote meid!!!

Liefs 4dec

Wat een lieve berichtjes allemaal!!

pffff, boel bij te lezen zég!! maar ik plaats maar foto's voor deze ene keer bij uitzondering.. vind 't anders zóóóó lullig!!

Dit was afgelopen week zondag;

Raar hoor... allemaal slingers en visite!!

Zanro;Hey,chickie... B'Elanna; Mam!! wat moet ik dáár nou mee???

Lekker!! cake met fruit en slagroom!! (tafel zat écht van onder tot boven onder de slagroom)

Vandaag!!

Even mijn verjaardagskaart(en) lezen....

Op mijn mooie nieuwe stoel.. moest voor de foto verplicht blijven zitten van mama

Spelen met mijn neefje van 5...

En ik met mama toen ze net mijn staartjes eruit had gehaald... niet mijn beste pose  hihihi, maar ik moest naar bed, ik was moeeeeeeeeee

Aanstaande zondag doen we de taart met kaarsje, omdat niet alle opa's en oma's erbij waren vandaag. En mama vond dat niet leuk voor hun als hun dat moesten missen... nou, ik kan nog wel een paar daagjes wachten. En dan laat ik mama gelijk een foto daarna maken met alle cadeau's (en de taart foto's!!) plaatsen.
Dikke Knufffff van B'Elanna en mama

Dat ziet er allemaal wel heel leuk en gezellig uit zeg!
Je bent nu echt een grote meid! Super!

Hey Debby, wat onwijs leuk dat je wat foto's hebt geplaatst! Ik zat net te denken dat het zo jammer is dat je geen foto's kan showen hier, om de schoonloeder-reden. Maar je hebt 't toch gedaan; cool! (voor ons)
B'Elanna is echt wel baby-af he? Klein peuter-meisje...
Veel plezier nog zondag!

Jacoline mv Lara.

Lieve B'Elanna,

Een te late reactie, maar ik heb wel die bewuste dag aan jullie gedacht, en wat ben je een mooi meisje. En alweer 1 jaar, toch bijzonder zo'n eerste verjaardag. Ik denk dat je een fijne dag hebt gehad, geef je ook een knuffel aan je moeder?

x Isis, dochter van Esther

Terug
Bovenaan