Hiep Hiep Hoera, Ikenna is ook alweer 2 jaar!

Hoi Ikenna,

Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag alweer! Wat gaat het allemaal hard!
Ik hoop dat je een superleuke dag hebt gehad, en lekker verwend bent met cadeautjes, maar dat zal vast wel.

Liefs Deb, Dylano en Sylvan.

Van harte gefeliciteeeeerd met je verjaardag!
Heb je een fijne dag gehad? met veel kados? Wij willen de foto's nog wel ff zien hoor!

veel liefs van Jelte en Saskia.

hallo allemaal,

dank jullie wel voor jullie felicitaties!!
ik heb een hartstikke leuke dag gehad terwijl mijn grote feest nog moet komen.
vanmorgen is mijn tante geweest en daar ben ik mee gaan winkelen om grote politieauto te kopen maar die heb ik niet gevonden.
wel heb ik een hele grote zachte beer gevonden die ik echt niet meer losliet ook niet bij de kassamevrouw hahaha en ook heb ik een bestuurbare raceauto gevonden die ik super leuk vond en ook maar gekregen heb van mijn tante.
vanmiddag ben ik toch maar ff gaan slapen want papa en mama zouden mij meenemen naar de wokwereld en dat vind ik toch ook wel leuk.
opa en oma mochten ook mee en ook mijn andere tante ging mee.
van deze tante heb ik een grote speeltent met 100 ballen gekregen die nu midden in de woonkamer staat en papa en mama weten zich geen raad met die tent omdat de kamer eigenlijk niet zo groot is.
we hebben heerlijk gewokt en na het wokken zijn ze nog mee naar ons gegaan en mocht ik nog eventjes spelen met de tent en andere kadootjes.
ik ben nog vergeten te vertellen dat ik van papa en mama een kinderlaptop heb gekregen en ik weet dat ik zaterdag als mijn grote feest is ook nog andere kadootjes krijg alleen weet ik nog niet wat.

jammer genoeg kan mijn mama hier geen fotos plaatsen waarom weet mama niet maar na het weekend komen de fotos op mamas hyves te staan dus als iemand haar toe wil voegen......jolanda516 is de naam.
nou ga ik lekker verder slapen en dromen over deze mooie dag en over de hopelijk mooie zaterdag die komen gaat.

veel liefs voor iedereen
Ikenna

Hee hoi

nog van harte gefeliciteerd hoor! Je hebt echt een super verjaardag al gehad met leuke cadeaus! en zaterdag nog een keer feest! WOW! Geniet ervan en lekker slapen nu en morgen lekker spelen!

Groetjes Alberdien en een kusje van Alice

Terug
Bovenaan