Hiep Hiep Hoera Isabelle 2 jaar

Hoi meiden

Thank you, thank you voor alle felicitaties!
(zelfs 5 van Irene!!!)
Het waren 2 vermoeiende, maar superleuke dagen.
Isabelle was er vanmiddag nadat alle visite weg was nog helemaal mee bezig; we gingen wandelen en ze vroeg mij bij de eerste paar mensen die we tegenkwamen: dootje? als in: krijg ik van deze mensen geen cadeau? ;-)

Ze is super verwend:
pop met poppenwagen, -bed annex box en kinderstoel en een foampuzzel voor op de grond van ons.
Verder:
zandbak
kleding
dvd in de droomtuin
cadeaukaart hema
Duplo bus en basisset
taartetagere met taartjes en cakejes (vast niet omdat mama taartjes bakt, he Irene?)
keukenaccessoires
dekbedovertrek
div. boekjes
badspeelgoed
nachthemd
bellenblaas
koffertje van jip&janneke
boekenbon
spelcomputer

veels te veel weer, maar we hadden dit jaar ook veel meer visite dan vorig jaar.
Het mooiste moment van beide dagen naast de taart-momenten was wel dat alle 5 de meiden op mijn gipsen arm mochten kleuren!
Ze vonden het super en stonden te dringen!!!

@ Trudi, Irene, Karin en Linda: Het was gisteren echt super, Isabelle viel op het aankleedkussen al bijna in slaap en is helemaal hees van al het gegil en gelach.
Ze wilde vanmorgen weer kleuren op mama haar arm!!!!
Dat hebben we maar niet gedaan, hebben jullie de kids nog goed schoon gekregen?

@ Sophie: ik redde het prima met 1 hand, Stefan heeft veel gedaan en ik ben stronteigenwijs maar vandaag grotendeels op mijn gat gezeten...

Nogmaals dank voor alle felicitaties, de foto's zet ik morgenavond op hyves, nu heb ik een moeie arm en morgen krijg ik nieuw gips dus ik stop met typen.

Liefs Monica

@Trudi: Stefan vertelde net, voordat ie naar jou toeging, dat ie gisteren een rondje had gereden (OEN!!!!), hopelijk is ie zometeen niet zo dom...

@ Bianca: Kelwin (zoon van Christien) is iig 7 april jarig en volgens mij is er nog een maart mama met een april kindje

@Trudi: Stefan vertelde net, voordat ie naar jou toeging, dat ie gisteren een rondje had gereden (OEN!!!!), hopelijk is ie zometeen niet zo dom...

@ Bianca: Kelwin (zoon van Christien) is iig 7 april jarig en volgens mij is er nog een maart mama met een april kindje

Hoi meiden

Thank you, thank you voor alle felicitaties!
(zelfs 5 van Irene!!!)
Het waren 2 vermoeiende, maar superleuke dagen.
Isabelle was er vanmiddag nadat alle visite weg was nog helemaal mee bezig; we gingen wandelen en ze vroeg mij bij de eerste paar mensen die we tegenkwamen: dootje? als in: krijg ik van deze mensen geen cadeau? ;-)

Ze is super verwend:
pop met poppenwagen, -bed annex box en kinderstoel en een foampuzzel voor op de grond van ons.
Verder:
zandbak
kleding
dvd in de droomtuin
cadeaukaart hema
Duplo bus en basisset
taartetagere met taartjes en cakejes (vast niet omdat mama taartjes bakt, he Irene?)
keukenaccessoires
dekbedovertrek
div. boekjes
badspeelgoed
nachthemd
bellenblaas
koffertje van jip&janneke
boekenbon
spelcomputer

veels te veel weer, maar we hadden dit jaar ook veel meer visite dan vorig jaar.
Het mooiste moment van beide dagen naast de taart-momenten was wel dat alle 5 de meiden op mijn gipsen arm mochten kleuren!
Ze vonden het super en stonden te dringen!!!

@ Trudi, Irene, Karin en Linda: Het was gisteren echt super, Isabelle viel op het aankleedkussen al bijna in slaap en is helemaal hees van al het gegil en gelach.
Ze wilde vanmorgen weer kleuren op mama haar arm!!!!
Dat hebben we maar niet gedaan, hebben jullie de kids nog goed schoon gekregen?

@ Sophie: ik redde het prima met 1 hand, Stefan heeft veel gedaan en ik ben stronteigenwijs maar vandaag grotendeels op mijn gat gezeten...

Nogmaals dank voor alle felicitaties, de foto's zet ik morgenavond op hyves, nu heb ik een moeie arm en morgen krijg ik nieuw gips dus ik stop met typen.

Liefs Monica

heyhey

nog van harte gefeliciteerd met je peutertje :D

hopelijk hebben jullie een super leuke dag gehad, en is isabelle flink verwend!

liefs, do

Terug
Bovenaan