HIEP HIEP HOERA VOOR SIEBE!

Hoi hoi,

Goh, wat leuk....zoveel reacties!! Siebe heeft een leuke dag gehad, ondanks dat hij niet helemaal fit  was en daardoor erg prikkelbaar was. Regelmatig kwam hij even bijtanken bij me. Maar zoals dat gaat bij een kind, was hij met tijden ook erg uitgelaten en stond heerlijk te springen op de trampoline. Jammer, maar het kon de pret gelukkig niet helemaal drukken. De garage is echt een schot in de roos. Zoals ik nu kan beoordelen nog meer voor Merijn als voor Siebe, want ik geloof dat Merijn echt de hele middag niets anders heeft gedaan dan met de auto's en de garage te spelen. Siebe werd op zeker moment zelfs verzocht maar ergens anders mee te gaan spelen!!! Maar ja, hij is dan ook ontzettend mooi en zijn geld dus ook meer dan waard! En doordat papa er ook was, was het feestje compleet!

Verder heeft hij nog  ander speelgoed gekregen zoals  boekjes, puzzel, Lego, Playmobil en van mijn ouders en mijn peettante geld om straks de wintercollectie aan te kunnen schaffen!  Op zondag 10 augustus vieren we zijn verjaardag nog een keertje, omdat met name mijn zus en zwager (peettante en peetoom) en   twee  vriendinnen met kindjes niet aanwezig konden zijn vanwege vakantie. Tja, dat heb je hè, als je 4 weken te vroeg geboren wilt worden, hahahaha...

Kortom, het was weer een fijne dag

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Alsnog van harte gefeliciteerd! Zo te lezen heb je een geweldig feestje gehad en ben je goed verwend. De garage zag er heel leuk uit, daar zal je vast nog veel plezier van hebben. Alvast veel plezier met je tweede feestje!
Groetjes Laura en Thom

Terug
Bovenaan