Hoi hoi,
zal ik me opnieuw voorstellen??
ik wil even vol trots mededelen dat Tess, (lees net 8 weekjes oud!) Sinds een dikke week doorslaapt van 1900 tot 0700!!! Nu sliep ze al van week 3 van 1900 tot 0500 , maar nu is om 1900 savonds hier iedereen lekker in dromeland!! JIEHOE!!! Ik vind het heerlijk de kinderen de hele dag om me heen maar vind het ook heerlijk om de avond (en nacht) voor mezelf te hebben!
Verder gaat het hier super.. Tess slaapt natuurlijk nog hele dagen , dus ze is alleen wakker voor een voeding. En Lili en Jell slapen nu samen nog van 1200 tot 1600.
Jell is een echte vent. Loopt de hele dag te kijken wat hij kan slopen /verplaatsen en klimt overal op!!!
Lili is echt een meisje meisje.. Ik ben ook zoo trots op haar. Nog steeds helemaal zindelijk sinds januarie al, vanaf de eerste dag ook al snachts droog. Echt super!!
Och ik kan nog een tijdje doorgaan met opscheppen over mijn lieve lieve lieve schatjes!!hihi...
Susan nog bedankt voor je interesse in hoe het met me gaat..Erg lief van je hoor! En je wilde een tijdje geleden toch gaan afvallen??Ik weet niet of die poging gelukt is want waarom zou je af moeten vallen??? Je ziet er op jullie kiekjes van de dierentuin echt super uit!! Wie kan er nu een witte broek EN een witstrak shirt aan?????? Nou ik over 10 jaar nog niet
Maar dan hier nog een foto!
Ons 1e familie kiekje!!! (let niet op die dubbele onderkin word aan gewerkt ....ooit....)
Veel liefs Lonneke!! Mv Lili 4-9-06 Jell 18-01-08 en Tess 09-03-09