Hiep Hoi! Ook mijn lieve Tess slaapt sinds een weekje van 1900 tot 0700!(foto's)

Hoi hoi,

zal ik me opnieuw voorstellen??

ik wil even vol trots mededelen dat Tess, (lees net 8 weekjes oud!) Sinds een dikke week doorslaapt van 1900 tot 0700!!! Nu sliep ze al van week 3 van 1900 tot 0500 , maar nu is om 1900 savonds hier iedereen lekker in dromeland!! JIEHOE!!! Ik vind het heerlijk de kinderen de hele dag om me heen  maar vind het ook heerlijk om de avond (en nacht) voor mezelf te hebben!

Verder gaat het hier super.. Tess slaapt natuurlijk nog hele dagen , dus ze is alleen wakker voor een voeding. En Lili en Jell slapen nu samen nog van 1200 tot 1600.
Jell is een echte vent. Loopt de hele dag te kijken wat hij kan slopen /verplaatsen en klimt overal op!!!
Lili is echt een meisje meisje.. Ik ben ook zoo trots op haar. Nog steeds helemaal zindelijk sinds januarie al, vanaf de eerste dag ook al snachts droog. Echt super!!

Och ik kan nog een tijdje doorgaan met opscheppen over mijn lieve lieve lieve schatjes!!hihi...

Susan nog bedankt voor je interesse in hoe het met me gaat..Erg lief van je hoor! En je wilde een tijdje geleden toch gaan afvallen??Ik weet niet of die poging gelukt is want waarom zou je af moeten vallen???  Je ziet er op jullie kiekjes van de dierentuin echt super uit!! Wie kan er nu een witte broek EN een witstrak shirt aan?????? Nou ik over 10 jaar nog niet

Maar dan hier nog een foto!

Ons 1e familie kiekje!!! (let niet op die dubbele onderkin word aan gewerkt ....ooit....)

Veel liefs Lonneke!! Mv Lili 4-9-06 Jell 18-01-08 en Tess 09-03-09

Heeej Lonneke,

Wat een ontzettend mooie foto van je gezin! En wat leuk dat ik jou nu ook eens zie (volgens mij had ik nog niet eerder een foto van je voorbij zien komen)!

En als we dan toch met complimenten aan het strooien zijn (waarvoor dank haha): 3 kinderen krijgen binnen 2,5 jaar en er zo goed uitzien als jij: daar neem ik dan weer mijn petje voor af! Benje trouwens weer helemaal hersteld van de keizersnee?

Fijn om te  lezen dat je kids het zo goed doen en dat  je  ondanks de drukte die het met zich mee zal brengen zo ontzettend kunt genieten en trots kunt zijn. En die kleine meid die lekker doorslaapt: WAUW!

Echt leuk om weer even een updatje van je te lezen.

Groetjes
Susan

Hey susan!

Ja ik plaats niet graag fotos van mezelf. Vind dat ik er altijd vreselijk opsta.. Ik kan er echt niet naar kijken . Gelukkig knip ik ook altijd de fotos en sta ik er zelden!!! Op!! Haha!!

Maar jij bent ook altijd heel zuinig met foto's , ook van je prachtige kinderen zie ik maar weinig plaatjes...En ik vind het zooon schatjes!! Die mooie krullen van sofie ..ENIG!!

Maar mijn keizersnede is helemaal hersteld, heb alleen nog wat last van mijn bekken , vooral mijn stuitje doet auwa!!..Maar het komt wel goed. Ik kan nog steeds dwijlen!! Haha!!

Waarom schaf je geen Hyves aan.. Dan kun je bij iedereen spieken.. zo ook bijvoorbeeld bij Esme en het is echt heel erg leuk hoor (lees verslavend!)

Hoe gaat het met jou?? En met je moeder? is ze er een beetje opgeknapt??

Liefs Lonneke

Hoi Lonneke,

Vertel mij jouw geheim van het slapen, Vince slaapt niet meer door en zou dat zoooo graag willen.

Enne, welke onderkin, ik heb gezocht, maar zie hem niet hoor!

Mooie familiefoto, echt een happy family!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Leuk gezinnetje... kan zelf ook niet wachten tot onze derde er is ;)
En inderdaad, ook ik zie geen onderkin hoor!!!

En ze zeggen het dus niet voor niks. Meisjes slapen meestal eerder door.... ben benieuwd of dit bij ons straks ook zo is, zou fijn zijn haha.

Groetjes, Noor mv Skip, Bo en 26 weken zwanger van onze derde schat!

Nee joh, je ziet er hartstikke goed uit, doe normaal joh!!!
Het is gewoon een hele leuke foto, trots op je gezin, heerlijk toch.
En wat fijn dat al die kinders zo lekker slapen, dat lijkt me een hele zegen voor moeders.

Wauw, wat een natuurtalent is kleine Tess!! Amper 8 weekjes oud en nu al geen late voeding meer EN nog doorslapen ook!! Petje af hoor!!

Prachtig gezinnetje heb je. Niet twijfelen over jouw uiterlijk, want dat is helemáál niet nodig!!

Groetjes Fonske

Bedank voor jullie lieve reactie's, geloof me lady's de foto is echt bedrog.. We hebben er die middag 120 geknipt waarvan dit de enige is waar de kin en pens minder zichtbaar is... Zelfs bij de prenatal vorige week werd me gevraagt hoelang ik nog moest..  Echt geen grapje hoor.. Maar ik maak me er niet druk om. Komt wel goed hoor.. En anders niet! Haha!

Tja en dat slapen wijd ik aan het fijt dat de kinderen ECHT een heel strak ritme hebben. Er gebeurt iedere dag hetzelfde (saai he!) En ik ga nu Tess zo klein is met haar ook bijna nergens naar toe. Ze slaapt strik alleen in haar bedje (strenge mama he!) Maar ik denk dat dit wel zijn vruchten afwerpt , omdat ze weten waar ze aan toe zijn. Het is me 3 x gelukt..Toeval?? Geen idee....Maar ze zijn wel heel tevreden allemaal .Tess huilt zelden tot nooit..(deden Lili en Jell oon niet) En ik heb zelf ook veel baat bij regelmaat. Ik hou niet van onverwachte dingen...

Google Ria BLOM, Rust Reinheid en Regelmaat!!! En het is ECHT WAAR!!

Liefs Lonneke

Terug
Bovenaan