Hiep Hoi! Ook mijn lieve Tess slaapt sinds een weekje van 1900 tot 0700!(foto's)

...in Prenatal zouden ze (verkoopster/klant) toch beter moeten weten! Trek het je niet aan. Ik weet zeker dat jouw levenswijze, zoals je hierboven beschrijft, je ook veel goeds qua lijf zal brengen. Komt heus wel weer in orde maar geef jezelf wel de tijd. Ik hou ook van eenduidigheid en regelmaat, het zal hoe dan ook meehelpen qua rust voor de kindjes. Ze weten eenvoudigweg waar ze aan toe zijn... en wij ook. Want als het anders gaat dan anders, dan is er dus iets aan de hand en signaleer je dat ook weer sneller.

Nou knap hoor! Mare slaapt sinds een week of 2 ook het klokje rond en ik dacht dat ze met haar 17 weken snel in was..;-)
Ik ben er namelijk ook erg blij mee dat de laatste voeding eraf is....kan ik ook eens vroeg naar bed.

Ik ben ook van de rust en regelmaat maar ik merk toch dat de tweede vaker mee "moet". Ik moet toch een keer boodschappen doen...
Bij Nynke deed ik dat als ze wakker was, maar dat gaat nu met Mare niet. Maar ik probeer het zoveel mogelijk in een ritme te houden en dat gaat prima!

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

OW Lonneke, je maakt me gek!!! Wat onwijs goed zeg! Knijp maar lekker in je handjes hoor!!
Ik ken Ria Blom maar al te goed met Meike (inmiddels heel erg bekend met haar slaapprobleem hier). Omdat ze het niet kon vinden, onrustig behalve als ze op mij lag.
In principe hielp het wel tot een maand of 5 maar daarna begon haar gezondheid op te spelen. Ook inbakeren hielp maar dat vond ik best wel moeilijk. Leek mijn niet lekker liggen.

Nou meid, geniet van je gezinnetje. De tijd dat je lekker er op uit kunt komt wel weer. Dat komt voor nu pas hoor en Meike wordt 12 juli 3 jaar.

Ik weet trouwens niet wat jij ziet op de foto maar ik kon bij niemand van jullie een dubbele onderkin vinden. Vind dat er goed uitziet, vooral na 3 kids (die gezond en gelukkig zijn).
Tel je zegen

Liefs Renske

ik vind het zo bewonderenswaardig hoe jij met 3 kids zo kan genieten! het lijkt mij onwijs druk, maar je spreekt altijd zo positief over thuis! en ook toen je in het ziekenhuis lag, dat je je 2 kids moest missen, wow wat een moedergevoel!!

mooie foto hoor, en wat heerlijk dat die kinders zoveel slapen (zelfs Lili nog van 1200 tot 1600!!)

Liefs Jenneke

Ja, die onderkin viel me meteen op, moet je echt iets aan doen hoor!!!
Hahaha, welke onderkin, meid je ziet er supergoed uit.
Ik vind het superknap 3 kids in zo'n korte tijd, ik kan me voorstellen dat rust en regelmaat dan nog extra belangrijk is, anders weet je het zelf op een geven moment ook niet meer, toch?
En wat fijn dat jullie kleine meid lekker doorslaapt, kunnen jullie ook lekker een heerlijke nacht doorslapen.
Geniet lekker met je leuke gezinnetje!

groetjes Daniëlle.

Wat een ontzettend lieve reactie's van jullie allemaal...
Jullie zijn echt toppertjes!!!  

Vind het echt lief   om zo'n reacties te lezen...moest er ff van huilen..
Hoezo emobom???

Liefs Lonneke

Terug
Bovenaan