hieper de piep hoera!! wat kochten jullie toen je kindje 1 werd???

Hoi
Ik heb eerlijk gezegd nog niks gekocht....omdat ik het gewoon niet weet. Bovendien heeft ze er geen flauw benul van, dus als ik iets tegenkom...en anders met sinterklaas maar wat extra's, of gewoon niks!
Ik vind het zo moeilijk, ook omdat het een tweede is en een meisje ipv een jongen!

Hoi!

Ik zit met hetzelfde probleem, helemaal omdat ik al een zoon heb van 4 en nu dus Hidde die zondag 1 jaar wordt. We hebben alles al! Ik zit nu te denken aan een houten keukentje of winkeltje omdat ze daar samen nog mee kunnen spelen en zowel voor jongens als meisje geschikt is. Met name de keuken is nu al leuk omdat er een deurte in zit van de oven die je dus eindeloos open en dicht kan doen en er van alles in kan stoppen....

Groeten!

Martine

Hai,

Mette heeft een wheelybug gekregen en dat was een schot in de roos. Ze is helemaal weg van het ding. Ze oefent ook al met lopen achter haar favo speelgoed.

gr.ing

Hoi hoi,

ik heb een fotoboek gemaakt via de hema met daarin alle leuke momenten van Linde's eerste jaar, leek me erg leuk voor later, en doecadeaus krijgt ze vast wel van haar opa's en oma's etc....
Ik heb in het boek ook allemaal gedichten en wensen verwerkt die kraamvisite had geschreven enzo, is erg mooi geworden al zeg ik het zelf....

succes ermee!

Terug
Bovenaan