hoi allemaal!!
ik ben heel erg verwend en heb lekker taart gegeten..!! met kaarsjes die ik zelf heb uitgeblazen!
heb gekregen:
- zandbak in de vorm van een schelp
- kruiwagentje van dikkie dik.(allebei van papa en mama)
- houten tafeltje met 2 houten stoeltjes voor in de tuin
-plastic wipwap voor buiten
- een klein kinderbezempje
- 2 zandauto's voor in de zandbak
- een plastic bal
- foam puzzels met cijfers voor op de grond.
- een houten vormenstoofje
- dekbedovertrekje van oma (zelf gemaakt!!!) met auto's erop. en een hoeslakentje erbij.
- een harkje en schepje (ongeveer net zolang als kelwin zelf

) haha..
- een leren bal
- een boekje van: ' bas helpt mama'
- een doos duplo erbij!! nog meer torens maken..
nou dit was het hij is erg verwend!! en wist niet waar hij het eerst of laatst mee moest spelen!! hihi.. dus de wipwap en zandbak bewaren we in de schuur tot de tuin klaar is..( nu nog een grote klei zooi) en de kruiwagen had ie gistermiddag al mee gespeelt omdat het buiten lekker weer was mocht ie van mij wel even naar buiten ; s middags was er geen visite dus lekker even geslapen en gespeeld.
s ochtends is mijn oma en mijn oudste zus er geweest en mijn jongste zusje bleef de hele dag! s avonds de rest van de visite..
kelwin had al 8 dunne poepluiers gehad.. pff... dus dat was iets minder omdat ie rooie billetjes had..
of het een klein buikgriepje is weet ik niet.. tot nu toe heeft ie er vandaag nog maar 2 gehad.
gelukkig... en nu slaapt ie eventjes.. kan ik ff rustig achter de laptop.. de meeste troep is weer opgeruimd!!
hebben gelijk de kamer ff verbouwd hihi..
nou ik ga rest van de topics ff lezen..
Liefs, Christien