Hieperdepiep!!

Beste mensen,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. En ik voel me ook echt zwanger. Na 3 dagen nog wel een 2e test gedaan, kon het niet bevatten, maar ook dit keer weer een blauwe plus. Oh, normaal gaan de dagen zo snel voor mij. Nu niet, ik kan niet wachten tot ik voor de eerste keer met mijn lieve vriend naar het hartje van ons kleine wondertje mag gaan luisteren. Ik ben 12 december uitgerekend. Mijn schoon ouders, ouders en de toekomstige  ooms en tantes zijn blij verrat. We hebben ze een kaartje gegeven met pasen en verteld dat we vlak voor de kerst een kindje verwachten. Onze eerste !! En wat waren ze ontroerd. Prachtig. en wij? We zijn zo gelukkig, maar vinden het grapppig en onwerkelijk.

dag allemaal,

Liefs wannahave

Hoi hoi,

Ook namens mij alle toekomstige moeders gefeliciteerd!! Hier ook afgelopen zaterdag een dikke vette streep op de test, kon het echt bijna niet geloven....
Beide oma's, opa, tantes en ooms zijn al begonnen met vechten om wie er het eerst op mag passen hihihi

Als alles goed gaat, verwachten wij ons kindje rond 14 december en het lijkt me dan ook erg gezellig de komende tijd ervaringen uit te wisselen met 'lotgenoten'

Gr, Saskia

Saskia, wat spannend, ik ben 2 dagen eerder uitgerekend, heb het gisteren op een website berekend, ik heb namelijk   hele korte cyclussen van 25 dagen. Opzich wel fijn, hoef je niet zo lang te wachten. Nou we kunnen vast wel wat ervaringen uitwisselen, geniet van je zwangerschap....

Terug
Bovenaan