Hier al over nagedacht??

Ja ik heb er al over nagedacht, al ben ik wel geholpen
de vorige zwangerschap was een keizersnede dus ik moet in het ZH bevallen, ook zou ik dat willen, daar is toch alles wat je nodig hebt binnen handbereik

en ik wil wel proberen borstvoeding te geven, bij de eerste wilde dat in het begin niet en heb ik heel lang lopen "klieren"
eerste kolven dan voeding in een flesje geven, tot borstontstekingen toe en tranen met tuiten... maar het is zoiets bijzonders als hij later dan aan je borst ligt te genieten van wat jij kan geven... en dan ook wetende dat dat wel het beste is...

Maar ik ga niet meer zo door als met Thom, ik wil het best proberen maar ga niet meer tot het einde...

en jij?

Ik ga ook in het zkh bevallen. Bij de oudste was ik thuis maar moest ik alsnog naar het zkh ivm bloedverlies. Daarom moest ik bij de tweede in zkh bevallen. Dat vond ik wel prettig, dus ook al ging toen wel alles goed. nu wil ik toch weer in het ziekenhuis. Alleen maar hopen dat ik op tijd ben. De tweede was er in 2 uur!!

Ik wil ook graag borstvoeding geven. Heb ik bij de andere twee ook gedaan. Begin is niet altijd zo fijn, maar als het eenmaal loopt vind ik het zo veel fijner dan de fles. Dat is zoveel werk hahha. Ik vind BV heel leuk om te doen en ik ben gewoon te lui voor de fles ;-) Ik ga alleen niet meer koste wat kost voor minstens een half jaar. twee keer 7 mnd gevoed en dat heeft me heel wat kilo's gekost. Dat wil ik nu niet, ik word liever niet zo mager meer. Dus ga ik stoppen als mijn lichaam aangeeft dat er niet meer veel te halen valt of als ik onder een bepaald gewicht kom.

Heb er wel weer zin als ik er zo allemaal over nadenk......jullie???

Ik ga in het ziekenhuis bevallen, het is mijn eerste en ben nogal huiverig voor de pijn. In het ziekenhuis bevallen lijkt mij 'veiliger' = voor iedereen anders natuurlijk! Als het zo goed gaat, dan wil ik de volgende x wel thuis bevallen.

Enne, borstvoedig ga ik (hopelijk) geven, in ieder geval 3 maanden, daarna moet ik weer werken, dus dan wordt het kolven tot het niet meer kan.

Arme Mininimiwelp wordt er naar van, hopelijk gaat het deze x beter!

Ik moet in het ziekenhuis bevallen van mijn gynaecoloog...
Heb in mijn 1ste zwangerschap mijn zoontje verloren toen ik 18 wkn zwanger was, en heb toen een opgewekte bevalling gehad.. was allemaal niet zo best..

ik ga denk ik flesvoeding geven..
bostvoeding lukte niet echt bij mijn dochter..
maar ben dr nog niet over uit...

groetjess

Ziekenhuis,dat moet ik zowiso omdat ik medische indicatie heb.Ook vanwege een ongeluk met de auto toen is er iets onder in me rug geknapt.
En ik ga borstvoeding geven.. heerlijk knus en het beste voor je kindje.
xx

ook hier een medische mama..dus ziekenhuis..
Zowiezo had ik met een tweeling niet thuis kunnen bevallen..

Ik twijfel nog of ik bv ga geven, want met twee lijkt het me erg lastig..
Ik denk dat ik er wel voor ga en dan maar zie waar het schip strand..bij mijn eerste en tweede bv gegeven bij mijn derde de fles...

Jee san85, heftig zeg!!! Maak je je nu ook meer zorgen?? of kun je lekker van je zwangerschap genieten??

@Marinde een vriendin van mij met een tweeling heeft voor 1 kind borstvoeding opgebouwd en dan kregen ze om de beurt de fles of de borst. Misschien een idee als het heftig is met twee tegelijk.
Veel dames met medische indicatie trouwens, nou alleen maar beter het zeker voor het onzekere toch??

Terug
Bovenaan