Hier al over nagedacht??

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, omdat ik in een flat woon hahaha. Dan moet dat. Vorige x ben ik thuis bevallen en moest daarna alsnog met 10cm ontsluiting in eigen auto naar het ZH.
Ik vind het ZH prima, manlief is er helemaal blij mee.

Ik ga proberen BV te geven, met mijn dochter heb ik het 7 weken volgehouden, toen was ik er klaar mee. Nu zie ik het wel waar ik strand.

Ik zou het liefst thuis willen bevallen, hoop echt dat dat kan.

En als het lukt wil ik ook graag borstvoeding geven..

Maar als het niet lukt.. ja dan is het jammer maar niets aan te doen..

@ samsonatic...Zo zat ik er zelf ook over te denken..eerste de ene baby de borst en de andere de fles en dan weer anders om...
We gaan het zien en beleven...

Ik heb wel het idee dat mijn buik onwijs aan het groeien is ...en in ene gaan mijn borsten ook weer groeien...
Met die melk klieren zit het wel goed!

Ik kies voor het ziekenhuis, ook omdat het mijn eerste is en ik dus totaal niet weet wat me te wachten staat. Daarbij wil ik als het kan wel borstvoeding geven. En inderdaad, als dat niet lijkt te gaan lukken dan moet maar gewoon de fles.

zo inderdaad veel ziekenhuis bevallingen :) maar als het nodig is of prettiger is dan moet je dat gewoon doen ja toch...

wat betreft een tweeling en BV, inderdaad heb ik gehoord van d efles en de borst
als ene kindje dat kan is dat super!! ook als je er maar een hebt, kan de man ook een keer een fles nemen (vooral die van d elate avond) dan kan jij lekker een paar uur extra slapen... dus stiekem hoop ik daarop... proberen doe ik het toch ook wel weer

Ik ga wel proberen borstvoeding te geven. Lijkt me heel mooi als je dat kunt doen. Waar ik wil bevallen weet ik nog niet. Thuis is wel relaxed maar als het niet meer gaat kun je geen ruggenprik krijgen. En in het ziekenhuis mag je pas komen als je al megaveel ontsluiting hebt, en voor ons is het dan nog 30 min rijden dus dat is ook weer een risico, ik weet het echt nog niet!

Ik zal jullie de details van mijn eerste bevalling besparen, maar de conclusie van de gynacoloog was na 30 uur "ze hadden je gewoon een ruggeprik moeten geven"
argggg daar had ik toen natuurlijk niks meer aan.
Dat betekend voor deze bevalling wel dat ik in het ziekenhuis ga bevallen, met een vooraf geplande ruggenprik.
Weeen schijnen zich vooral te richten op de zwakke plek, aangezien dat mijn rug is, zijn die weeen voor mij bijzonder moeilijk op te vangen.

Na mijn eerste bevalling, heeft mijn verloskundige ook min of meer beloofd me bij een tweede zwangerschap te helpen bij het krijgen van een ruggenprik, Ik ben benieuwd of we het zo makkelijk voor elkaar gaan krijgen, maar dat is latere zorg.

Wil graag weer borstvoeding gaan geven.
Bij de eerste liep dat als een trein, zelfs zo goed dat als ik de ene borst gaf ik aan de andere borst een cupje hing van Avent om lekkende melk op te vangen. Dan had ik soms alsnog 30 cc die vroor ik dan lekker in als reserve.
Daarnaast heeft mijn man behoorlijk last van exceem, door borstvoeding te geven verklein je de kans hierop bij je kindje dus dat vind ik ook een belangrijke reden om het te doen.
Maar ben wel van mening dat borstvoeding lekker moet lopen, want heb genoeg moeders in mijn omgeving gezien waarbij het niet zo lekker liep en dat zorgt voor veel stress.
Ik ga voor de borstvoeding maar realiseer me ook dat het deze keer niet zo makkelijk hoeft te gaan als bij Sam en dat ik dan ook gewoon over stap op een flesje.

Voor de dames die het fijn vinden om 's avonds al vast naar bed te kunnen en niet willen wachten op de laatste fles!!
Vanaf vier weken kolfde ik 's avonds het laatste flesje (was met een goede kolf zo gepiept) en ging ik lekker naar bed waarna mijn man heerlijk de melk in een flesje aan de kleine gaf.

He meiden,

ik ben twee keer thuis bevallen en hoop dat dat nu ook weer gaat lukken, moet natuurlijk afwachten of er geen bijzonderheden zijn maar ik vond het heerlijk. Ook heb ik BV gegeven, mijn oudste 9 maanden en mijn jongste (nu bijna twee jaar) voed ik nog steeds, ze vind het heerlijk en wil heel graag af en toe nog een slokje bij me drinken..kost mij geen moeite en als ik haar zo blij kan maken..vind ik het niet erg..Weet niet hoe dat dadelijk gaat als de baby er is, lijkt me toch handiger als ze er dan vanaf is maar denk dat ze daar zelf anders over denkt haha!
Liefs!

Terug
Bovenaan