HIer ben ik dan met LUNA !!!!

A

Anoniem

Guest
Dames jullie wisten dan al dat ik was bevallen (na inleiding) afgelopen zaterdag.
De inleiding begon rond 7.15 in de ochtend. Langzamerhand gingen de weeen opwekkers steeds sterker werken maar goed op te vangen. Rond 10.00 ben ik op bed gaan liggen omdat het wel heftiger werd. Even over tien vroeg ik om pijnbestijding. Iemand geroepen en die kwam 20 minuten later pas binnen. Oh het gaat nu hard ze... Ik zie het al. Even voelen 4 a 5 cm had ik. Dat vond ik een enorme tegen valler  aangezien ik er met 3 cm binnen kwam. Nou zeiden ze de laatste 5 gaan vaak sneller. Rond 11.00  was mijn pijn bestrijding aangesloten en die kan ik iedereen aanraden!! Echt als ik een wee voelde aankomen drukte ik  zelf op een knopje en die nam de scherpe kantjes van de  pijn af. Na de wee kwam ik in een roes te liggen (bijna in slaap) en zag allemaal leuke figuurtjes voor bij komen aan de binnen kant van mijn ogen hahaha. (wel goede ontspanning voor  tussen de weeen door)... Om 11.50 vertelde ik dat ik pers  drang kreeg en ja hoor ik had de 10 cm al. Na 5 keer persen (12.03)  was  onze dame eruit  en ze kreeg de naam LUNA. Dus de echte bevalling van de goede weeen tot de het persen was in 2 uur tijd. Weer super snel zeiden ze.
Alleen toen die stomme plasenta nog..... En die kwam niet ..... Ik had al aangeven dat ik de eerste bevalling van 12.30 tot 17.30 op de uitslaapkamer had gelegen en dat ik dat nu NIET weer wilde zonder man en kind. Dus zodra ik wakker was hebben ze aan alle kanten gebeld (verloskamer, Kraamkamer en Uitslaapkamer)  dat mijn man en kind bij mij moest komen Normaal laten ze niet zo gauw  baby's daar komen maar nu dus wel. Echt super geregeld. De plasenta is er in zijn geheel uitgehaald en ik ben nu 2 liter bloed verloren (vorige keer 3). Ik hoefde geen bloed bijgevuld krijgen maar wel is mijn HB wat te laag dus ik mocht vandaag wel  na huis onder super strenge regels. Ik mag amper mijn bed verlaten en me goed in de watten laten leggen. De kraamzorg is er nu tot zaterdag en ik krijg haar 5 uurjtes per dag .... best weinig.

Met luna gaat het super goed. Ze huilt amper tot nooit en soms zou je haar gewoon vergeten dat ze er is. Ze is me haast te stil... Ze houd temp. goed vast en drinkt ook goed. Wel had ze vandaag wat ontstoken oogjes.
 Met mij gaat het ook wel goed alleen ben ik nog wat draaierig en erg stijf. Ik zit aan de staal medicijnen en veel bedrust. Ik heb een hechtingtje gekregen omdat ik minimaal ben uitgescheeld maar daar heb ik geen tot bijna geen last van.

Hie rnog even wat foto's van mijn monster(s)

en dit is 2 minuten na de geboorte dus let aub niet op mij ...

Groetjes en veel liefs van

Monique

Oja ze woog: 3760 en is 50 cm lang

Voor iedereen die nog moet bevallen: Succes en iedereen die al bevallen is Gefeliciteerd!

Monique

Wauw gefefeliciteerd meid met jullie prachtdochter...SUPER!!

Best een heftig verhaal hoor,ik wens je heel veel sterkte toe,knap lekker snel op!!
Dan kunnen jullie dubbelop genieten van de 2 meisjes!!

Ik wens jullie heel veel geluk toe!!

Liefs,Ingrid

40+6

Hoi Hoi!

Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter Luna.
Als ik de foto's bekijk kan ik niet wachten totdat ik zelf ook eindelijk een kleine in mijn armen houdt.

Rust maar lekker uit, laat je even lekker verwennen en geniet vooral van je wondertje!

Groetjes suzanne

Ha Monique!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Luna!
Wat ziet ze er al goed uit meteen na de geboorte!
Geniet van je gezinnetje!

Liefs, Rian

Terug
Bovenaan